Vraag

pijn aan ballen

  • 28 February 2022
  • 8 reacties
  • 225 Bekeken

Badge

Hoi allemaal

De laatste tijd krijg ik pijn aan mijn ballen als ik aftrek. Dit wordt steeds erger totdat ik klaarkom en dan doet het geen pijn meer. 

Hoe kan dit en wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt

 

 

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Anomiem887,

Je zou naar de huisarts kunnen gaan. Die kan je beter vertellen wat dit is dan wij of Google. ;) Vanaf je 12e mag je alleen naar de huisarts. 

xx Eenmeisje004 

Ik zou naar de huisarts gaan 

Want dit is vaak vervelend 

Hey,

 

Zoals hierboven al is gezegd kun je beter naar de huisarts gaan. Hij heeft ervoor geleerd en kan hier ook een betere verklaring en mogelijke oplossing voor vinden. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 7
Badge +7

Ik krijg soms ook pijn aan mijn ballen maar dat komt niet van het aftrekken maar gwn uit het niets, dan gaan mijn ballen pijn doen en wat ik dan doe is ik ga mijn ballen masseren en dan is de pijn weg. Maar als het echt veel pijn doet dan moet je langs de huisarts gaan.

 

MCES 

Reputatie 1
Badge

Ik heb dat ook pijn aan de ballen, dat noemen ze blauwe ballen. Omdat je opgewonden bent geweest en niet klaargekomen bent. Gaat vanzelf over, zo niet toch naar de dokter!

Reputatie 7
Badge +19

Misschien komt het door de groei

Kan zijn dat je ballen groeien. Heb dat zelf ook weleens gehad. Als je zelf merkt dat je ballen zwaarder/boller zijn, zal dat t zijn.

Reputatie 7
Badge +17

Het kunnen ook kleine spiertjes zijn die de ballen en je huid op de plaats trekken als je " op weg bent" zeg maar. Dat gebeurt zodat je sperma goed naar buiten kan ofzo. En omdat die spiertjes niet zo vaak worden gebruikt komt er een soort kramp in totdat je klaarkomt en dan ontspant alles weer. Dan is de pijn ook weg. Dan is alles ook meteen minder strak dan voor de tijd.  Is niet erg dus maar kan wel pijnlijk zijn. Volgens mij gaat dat wel over en anders kun je het best eens vragen aan je huisarts.

Groetjes liefs Julian X

Reageer