Vraag

Piercing & roken

  • 2 May 2023
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

Ik heb 4 dagen geleden een frenulum piercing onder mijn tong laten zetten en er werdt sterk afgeraden om te roken omdat dit de genezing kan beïnvloeden, ik ben erg dom geweest :( en ik heb dus vandaag een jointje gerookt, is dit erg want het is maar 1x gebeurt en ik ben niet van plan om het vaker te doen, dus kan 1xtje veel kwaad?


6 reacties

Je hebt zelf al een antwoord op je eigen vraag gekregen, want het is je sterk afgeraden, dus tja beter om het niet te doen. Sowieso is het roken van een jointje al niet goed voor je lijf, dus zou ik als tip zeggen probeer ermee te stoppen, beter voor die piercing ook uiteindelijk!

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Het werd je waarschijnlijk afgeraden zodat er geen ontsteking ofzo zou ontstaan. Want het is natuurlijk een open wond eigenlijk. Het is dus niet heel slim dat je dit hebt gedaan. Het hoeft natuurlijk ook niet daadwerkelijk gaan ontsteken, dus komt waarschijnlijk wel goed. Zou het alleen niet nog een keertje doen.

 

-Yodema 

Hoe slim kan je zijn. Kon je niet heeeeel eff wachten?

 

één dag zonder wiet.  Komop. Ik ben geen arts dus ik heb geen idee of het kwaad kan.

Ik had geen last meer van de piercing dus ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik m net nieuw had, en ik kan makkelijk een dag zonder wiet. Ik blow misschien 5 keer perjaar ofz.

Reputatie 7
Badge +9

Hoe slim kan je zijn. Kon je niet heeeeel eff wachten?

 

één dag zonder wiet.  Komop. Ik ben geen arts dus ik heb geen idee of het kwaad kan.

Ik had geen last meer van de piercing dus ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik m net nieuw had, en ik kan makkelijk een dag zonder wiet. Ik blow misschien 5 keer perjaar ofz.

Waarom dee je het dan op de ene week dat ze het hadden verboden😐

Als je het al vergeten was dat je die piercing had en er geen last van had… waarom stel je hier dan een vraag of het kwaad kan? En wat @benebird zegt, waarom dan net die ene dag wel wiet?

Hoi!

Ik heb 4 dagen geleden een frenulum piercing onder mijn tong laten zetten en er werdt sterk afgeraden om te roken omdat dit de genezing kan beïnvloeden, ik ben erg dom geweest :( en ik heb dus vandaag een jointje gerookt, is dit erg want het is maar 1x gebeurt en ik ben niet van plan om het vaker te doen, dus kan 1xtje veel kwaad?

Niet bepaald slim om dit te doen inderdaad en er is dan een grotere kans op ontsteking maar ik hoop voor je dat het goed komt en ik sluit me ook aan bij de andere comments ze hebben wel gelijk.

laat je miss nog weten hoe het is afgelopen?

Reageer