Piemellengte

  • 17 May 2020
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, Ik ben 12 jaar en mijn penis is slap 5 cm en stijf 8 cm.

Is dat normaal.

En hoe groot is die van jullie?


4 reacties

Hey

Ik ben zelf een meisje en heb geen piemel haha, Maar ik denk dat er geen ‘abnormale’  piemel bestaat want elke penis is anders, Verder maak je niet altijd te druk je bent pas 12 en de penis groeit  zeker nog wel ( De penis neemt tussen de leeftijd van 11 en 15 het meest in lengte en omvang toe. Bij de meeste jongens wordt hij na hun zestiende niet meer groter) <--- Van een site

Groetjess

Beste @12jaaranomien je heb een normale lengte voor je leeftijd. Je bent nog jong en hij groeit nog omdat je nog in de puberteit zit/komt. Je penis kan groeien tot je 18e .

Ik ben zelf 15 en heb slap er een van ongeveer 10.5 cm en stijf 19 cm. Ik denk dat ik zelf wel een normale lengte heb. Ik ben zelf ook een beetje groot dus het past er goed bij 😅 ben 190cm dus ja . 

Maak je maaar geen zorgen , hij groeit nog. En je bent pas 12 

 

Groetjes gebruiker c

Ik ben 17 en heb ongeveer 12cm dus ook niet heel groot.

 

Maak je geen zorgen je bent 12jaar dus de jouwe zal echt nog wel gaan groeien.

 

Beste @12jaaranomien je heb een normale lengte voor je leeftijd. Je bent nog jong en hij groeit nog omdat je nog in de puberteit zit/komt. Je penis kan groeien tot je 18e .

Ik ben zelf 15 en heb slap er een van ongeveer 10.5 cm en stijf 19 cm. Ik denk dat ik zelf wel een normale lengte heb. Ik ben zelf ook een beetje groot dus het past er goed bij 😅 ben 190cm dus ja . 

Maak je maaar geen zorgen , hij groeit nog. En je bent pas 12 

 

Groetjes gebruiker c

En daarbij het gemiddelde is iets van 15.9 ofzo dus... bij iedereen is hij anders , ik kan wel tegen jou zeggen als ik een gokje kan doen de lengte van de mijne op jouw leeftijd is ook in die richting denk ik. VanF mij 13e begon mijn  lichaam echt met alles te groeien. Ik was op mijn 12e  iets van 153 cm ofzo kwa lengte en ik ben nu 3 jaar verder en ben 190 dus het leven kan vreemd lopen. 

Ik ben dan misschien een verkeerd voorbeeld maar ja . De meeste uit mijn klas met mijn leeftijd zijn 174 cm ofzo en ik 190 . Maar ja ik heb er vrede mee. 

 

En als die van jou iets van 12 tot 15 cm is is het ook prima . De vagina heeft een flexibele buis die de eerste 5cm voelt dus de rest merkt ze niet. 

 

Dit was nog meen toevoeging.

Groetjes 

Reageer