Ik ben een meisje en ik heb een broer die ik vaak help met douchen en aankleden enzo en gisteren moest ik van mijn moeder mijn klein broertje van 8 helpen met douchen en ik ontdekte iets raar. Hij heeft zo onder zijn velletje zo echt veel vieze dingetjes zitten en als het naar achter wordt getrokken om het schoon te maken zegt hij STOP!! Dat doet heel veel pijn, ik zei het tegen mn moeder maar die zegt het gaat wel over hoor geen paniek maar vanmorgen kleedde ik hem mee aan voor maar school te gaan en hij moest een nieuw onderbroek aandoen en zijn piemel stond heel dik ik wou kijken maar liep direct weg en toen mijn moeder zijn velletje een beetje naar achter trok begon hij te huilen, ik zag precies dat het vuurrood was maar mn moeder zegt laat dat das niks.... wat moet ik doen want lijkt mij nie leuk voor hem
gebruik geen washandje een eikel is heel gevoelig. Gewoon onder de douche en na een aantal minuten wordt de huid wat zachter en dan met je blote vingers of misschien een wattenstaafje
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.