Skip to main content

Ik ben een meisje en ik heb een broer die ik vaak help met douchen en aankleden enzo en gisteren moest ik van mijn moeder mijn klein broertje van 8 helpen met douchen en ik ontdekte iets raar. Hij heeft zo onder zijn velletje zo echt veel vieze dingetjes zitten en als het naar achter wordt getrokken om het schoon te maken zegt hij STOP!! Dat doet heel veel pijn, ik zei het tegen mn moeder maar die zegt het gaat wel over hoor geen paniek maar vanmorgen kleedde ik hem mee aan voor maar school te gaan en hij moest een nieuw onderbroek aandoen en zijn piemel stond heel dik ik wou kijken maar liep direct weg en toen mijn moeder zijn velletje een beetje naar achter trok begon hij te huilen, ik zag precies dat het vuurrood was maar mn moeder zegt laat dat das niks.... wat moet ik doen want lijkt mij nie leuk voor hem

@Aubien is misschien raar maar ik verzorg het elke dag kweet het das raar om de piemel van mijn eigen broer te zien enzo das eig nie voor mij maar kzie mn broertje echt graag ik ben zijn zus ik moet hem helpen

@Meiden13 Nee is helemaal niet raar als je moeder het niet doet. Mijn oudere broer heeft me ook wel eens geholpen als ik iets had op dat gebied en zo ik ook bij m’n jongere broertje 

@Aubien is misschien raar maar ik verzorg het elke dag kweet het das raar om de piemel van mijn eigen broer te zien enzo das eig nie voor mij maar kzie mn broertje echt graag ik ben zijn zus ik moet hem helpen

@Meiden13 dat is helemaal niet raar, als je moeder het niet doet! Ik heb ook wel eens iets aan een teelbal van mij en dat deed ook heel erg zeer ik ben toen naar m’n oudere broer gegaan en hij heeft toen gekeken

@Aubien ja maar als dat mijn zus zou zijn is da nie raar maar piemel van mijn broer zien kvind dat zo raar, omdat hij zelf weigert van te snijden moet hij wachten, hij kan al terug plassen maar dokter zegt dat we elke dag bij douchen moeten proberen van die witte dingetjes ervanonder te halen voor verdere ontsteking tegen te gaan dus zo ver mogelijk naar achter trekken en weg doen met washandje of vinger en goe spoelen. Hij huilt al niet meer maar als ik schrob met washandje erop wel maar blijkbaar bij jongens is dat wel gevoelig he

@Meiden13 

gebruik geen washandje een eikel is heel gevoelig. Gewoon onder de douche en na een aantal minuten wordt de huid wat zachter en dan met je blote vingers of misschien een wattenstaafje 

Reageer