Vraag

piemel te klein?

  • 2 January 2021
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

Badge

Ik ben nu 13 bijna 14. Me piemel is slap op me geodriehoek 4 centimeter en stijf 8. Is dit normaal? Ik heb gehoord dat ik met trainen en trekken mijn piemel langer kan maken, is dit waar?


5 reacties

Hoi @Thije Rietbroek ,

Ik geloof niet dat het waar is dat hij zo langer wordt. Dat moet gewoon groeien.

Je bent inderdaad pas 14(of ja bijna dan), dan zal je groei op dat gebied ook nog komen.

Misschien een stomme opmerking maar bij mijn geodriehoek heb ik nog een stukje waar geen cijfers bij staan, dus nog een extra stukje driehoek. Dus dat het ipv 7 cm eigenlijk 7,5cm is. Als je begrijpt wat ik bedoel😅.

 

Ik hoop je geholpen te hebben, 

MVG,

Casper

Ik kwam net jouw andere topic tegen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het dan klopt wat ik net zei. Dat hij langer wordt door te trainen in iedergeval niet.

 

Ik heb jouw vorige topic ook gezien, ik citeer: “ik was eerst een meisje en ben nu een jongen, ik heb nu nog wel alle geslachtsdelen van een meisje”

Beide topics zijn binnen hetzelfde uur geplaatst……

 

Als je het aan mij vraagt, klopt hier dan iets niet…

Feit is tenminste één van de topics is dus niet waar. Maar je snapt ook wel dat je algehele geloofwaardigheid hierdoor afneemt. Als je een serieuze vraag hebt, zijn hier genoeg mensen die je willen helpen. Maar liegen wordt niet gewaardeerd.

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 15 en heb stijf 15cm:(

 

Reputatie 2
Badge +1

jo, de mijne is ook zo lang ongev.

Reageer