Ik ben een meisje van 13 ik vraag mij echt af hoe het voelt om een jongen te zijn ik zie soms bij mijn klein broertje dat hij zijn broek optrekt na douchen of toilet en die doet dat zo wild doet dat dan geen pijn??? En als je gaat zitten zit je toch soms op uw balzak
Hey, nee hoor daar merk je niks van. Het is "daar” allemaal best flexibel zeg maar. De penis buigt gewoon mee. Doordat je daar ervaring mee hebt weet je automatisch wat wel en niet kan. Met een gulp bijvoorbeeld zal een jongen altijd zeer voorzichtig zijn want dat kan echt pijnlijk zijn…. En als je gaat zitten is je balzak wel zo ruim, dat de ballen alle kanten op kunnen dus ze komen niet klem te zitten. Ze zweven soort van in de balzak dus ze floepen gewoon een kant op waar ruimte is. En als het toch te klem of strak zit is het heel gevoelig dus dan ga je in een nano seconde wel verzitten of je benen iets ruimer houden. Want je voelt het meteen Eigenlijk al voordat je zit zou ik zeggen. Dat komt ook omdat de ballen zelf heel erg pijngevoelig zijn. Dat dus :)
Liefs, Tover xxx
Ik ben een meisje van 13 ik vraag mij echt af hoe het voelt om een jongen te zijn ik zie soms bij mijn klein broertje dat hij zijn broek optrekt na douchen of toilet en die doet dat zo wild doet dat dan geen pijn??? En als je gaat zitten zit je toch soms op uw balzak
Hoe het voelt om een jongen te zijn...Tja als je gaat zitten kan het soms wel pijn doen maar het ligt eraan of een jongen een grote hangende zak heeft of juist een strakke. Maar normaal gesproken voel je er niet zoveel van en jouw broertje trekt zijn broek misschien wel minder hard op dan je denkt. Hij zal zichzelf niet pijn gaan doen, tenminste dat hoop ik dan. Tja en als een jongen een stijve heeft ligt het ook iets anders, je moet er dan wel iets voorzichtiger mee omgaan maar soms komt het ineens opzetten en daar kan je echt niks aan doen dat gebeurt gewoon. Dan moet je inderdaad je penis op je lies doen dus eigenlijk omhoog in de onderbroek. Als je op zon moment een jongen net raakt op die plek is het wel pijnlijk. Hopelijk heb je er wat aan.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.