Vraag

permanent krullen verzorgen

  • 5 April 2021
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb dus een paar dagen geleden een permanentje gekregen, maar ik kan het nou steeds niet goed stylen. Heeft iemand tips om het te stylen, zowel na het douchen als de volgende ochtend. En misschien wat tips om het verder te verzorgen, want ik kan geen goede site vinden.


4 reacties

Nog even voor de goede orde, ik heb kort haar, zeg meer tot ongeveer onderkant neus.

Heey,

Misschien kun je het beste deze vragen even aan je kapper stellen of een kapper?
Je kunt altijd even contact opnemen om te vragen om advies.

Je kunt het bijvoorbeeld verzorgen door het te wassen met shampoo en daarna conditioner gebruiken en goed uitspoelen.

Smorgens of savonds kun je een voedende crème in je haar doen, dit werkt tevens vaak om je haar in model te brengen en het ruikt lekker.

Als je een permanentje hebt zul je veel haarlak erin moeten spuiten om het een beetje styl te houden. Nadat je een krul gestyld hebt laat je het plukje vallen in je hand en dan spuit je er direct haarlak in. Dat is vaak de beste manier om het een beetje styl of juist in krullen te houden.

Maar advies van een professional vragen kan zeker geen kwaad, zij kunnen je vast nog meer tips geven.

Groetjes,
Simply Me

 

Reputatie 6
Badge +12

jammer genoeg niet

Reputatie 6
Badge +12

Maar je kan het aan een prof vragen

Reageer