Hallo
Ik ben bijna 14 jaar en heb een stijve piemel van 14cm en slap 8cm. Dat is dus best wel kort. Als mijn piemel slap is vind ik dat mijn voorhuid ook te groot is en stijf komt mijn hele eikel niet blood alleen maar het topje. Kan dat geen verschil gaan maken bij het neuken later. Ik heb ook niet zo een dikke piemel. Bij andere jongens is hun onderbroek goed gevult met hun piemel dat zie ik bij het omkleden maar bij mij is dat gewoon een bultje en dat vind ik zeer beschament. Op het moment heb ik geen vriendin maar als ik later nog altijd zo een kleine heb gaat ze dat wel raar vinden. Binnekort komt het CLB naar school en gaan ze je ballen vergelijken met kralen. Mijn ballen zijn maar 5cm van links naar recht en 5cm van boven naar onder. Ik denk dat ze dat klein gaan vinden en mijn piemel die zo klein is slap gaan ze ook raar vinden en ik ben bang dat ze dat dan in een formulier aan je ouder gaan laten weten. Net nadat mijn piemel stijf is geweest is hij slap 12cm dat is dan wel oké maar later wordt hij dan wel heel klein. Tijdens dat mijn piemel stijf is zijn mijn ballen ook minder lang. Is dat normaal?
Zouden jullie mij daar iets over kunnen vertellen?
Trouwens mag je met schaamhaar naar het CLB of vinden ze dat maar raar?
Mvg