Skip to main content

Hallo 

Ik ben bijna 14 jaar en heb een stijve piemel van 14cm en slap 8cm. Dat is dus best wel kort. Als mijn piemel slap is vind ik dat mijn voorhuid ook te groot is en stijf komt mijn hele eikel niet blood alleen maar het topje. Kan dat geen verschil gaan maken bij het neuken later. Ik heb ook niet zo een dikke piemel. Bij andere jongens is hun onderbroek goed gevult met hun piemel dat zie ik bij het omkleden maar bij mij is dat gewoon een bultje en dat vind ik zeer beschament. Op het moment heb ik geen vriendin maar als ik later nog altijd zo een kleine heb gaat ze dat wel raar vinden. Binnekort komt het CLB naar school en gaan ze je ballen vergelijken met kralen. Mijn ballen zijn maar 5cm van links naar recht en 5cm van boven naar onder. Ik denk dat ze dat klein gaan vinden en mijn piemel die zo klein is slap gaan ze ook raar vinden en ik ben bang dat ze dat dan in een formulier aan je ouder gaan laten weten. Net nadat mijn piemel stijf is geweest is hij slap 12cm dat is dan wel oké maar later wordt  hij dan wel heel klein. Tijdens dat mijn piemel stijf is zijn mijn ballen ook minder lang. Is dat normaal? 

Zouden jullie mij daar iets over kunnen vertellen?

Trouwens mag je met schaamhaar naar het CLB of vinden ze dat maar raar?

Mvg 

Je penis groeit sowieso nog wel een jaar of vier, maak je daar maar geen zorgen over. 

Je voorhuid kan je wat soepeler maken door gewoon wat vaker te trekken, of onder de douch met warm water het over je eikel proberen te trekken.

Je zal geen problemen krijgen bij de sex, met veertien centimeter kom je diep genoeg. 

De één heeft een grower, de ander een shower. Dat hij bij jou niet zo aanwezig is in slappe toestant kan je niks aan doen. Heel veel mensen hebben dit, en het is volkomen normaal dus. 

Uit onder zoek is gebleken dat de meeste meisjes weinig op de lengte van je lul letten. Dus maak je daar ook maar geen zorgen over.

Het CLB heeft er echt geen problemen mee als je je schaamhaar niet scheert. 

Je ballen zijn bovendien gewoon "normaal".

 

Conclusie. Maak je nergens zorgen over, je mag er trots op zijn hoor. Er zijn mensen die al blij zijn als ze tien centimeter halen

 


Thx 

Als het koud is wordt hij wel echt heel klein


Als het koud is word die bij iedereen nog kleiner. Dat is een natuurlijke reactie. 


Je piemel groeit nog zeker, je hebt er niks over te zeggen en je kunt niks doen. Bij het clb kijken ze misschien wel naar de grote maar als je klaar kunt komen en je een stijve kunt krijgen is er niks aan de hand. Kun je je voorhuid makkelijk naar achteren schuiven? Geen zorgen elke piemel en ballen zijn anders


Reageer