Skip to main content

Hallo allemaal

ik ben een jongen van 13 jaar. Ik heb over laatst een video gezien van een man die 24/7 een kooi rond zijn penis droeg. Dat heeft mij zo enorm hard opgewonden. Sinds toen fantasseer ik ook elke dag om het te dragen. Zijn er nog mensen die deze last mee hebben? Ik weet niet hoe of tegen wie ik het mag zeggen. Want het is ook maar raar dat ik daar over fantasseer waardoor ik mij onzeker voel omdat ik mogelijk de enige jongen ben die zo denkt… 

Alvast bedankt

groeten van Koentje 

Uiteraard ben je niet de enige!  Anders werden die dingen niet gemaakt en verkocht!

Wat windt je er aan op?

Trouwens als je er wilt kun je die anoniem bestellen via een Bol cadeaukaart en laten bezorgen opeen pakketpunt.

Lees er ook wat over in een incognito window van je browser,  Zijn er tips, hoe lang kun je zo’n ding dragen, is het veilig?

Ik heb over laatst een video gezien van een man die 24/7 een kooi rond zijn penis droeg. Dat heeft mij zo enorm hard opgewonden. Sinds toen fantasseer ik ook elke dag om het te dragen.

Hoi @koenkoekje,

Niet nemen is mijn advies. Er zijn gevallen dat je door zo’n ding langer dan 8 uur stijf bent en dat kan de bloedaanvoer blokkeren en dat is levensgevaarlijk!

Als je echt iets wilt, dan kan je ook een nepvagina/mastuurbeermachien kopen  (tussen de 10 en 40 eur.

Groetjes,

Wereld

Reageer