Vraag

penis per ongeluk gewassen met zeep

  • 5 June 2020
  • 4 reacties
  • 590 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik help hulp nodig. Ik was bij mijn oom en tante en ben daar bijna nooit. Toen heb ik perongeluk in plaats van shampo handzeep gebruikt. Het brande gelijk heel erg bij de penis en waste get er toen snel af. Later las ik op internet dat je je penis niet moet wassen met zeep maar nu 2 dagen later en eergister toen het was gebeurd was mijn balzak rood en droog dus ik had gelezen dat je het moet invetten. Ik vraag me toch af of er iets ergers aan de hand. Heeft iemand dit ooit gehad of weet iemand hoe dit word opgelost.

Alvast bedankt

 


4 reacties

Het hoort zichzelf gewoon te herstellen net zoals alle andere stukken huid.
Zelf raad ik jou gewoon aan om het de komende tijd slechts met water te spoelen.
Check ook even wat die handzeep was.
Zelf ben ik nog geen zeep tegengekomen, die zo agressief reageert met je huid.

Reputatie 5
Badge +4

umm ik zou zoizo je penis niet wassen, maar j ik ben een meisje dus heb er geen verstand van.

Heyy

Ik zou in tegenstelling tot wat hierboven is gezegd je penis wel wassen. Met zuiver water. Of zeep die hiervoor gemaakt is , al weet ik niet of dit bestaat. Spoel dagelijks je balzak gewoon ff met water en het komt wel goed.

Groetjs

Reputatie 5
Badge +5

Zover ik weet moet je wel je piemel en ballen met champoo wassen maar niet je eikel

Reageer