Skip to main content

Hoi, ik ben een beetje onzeker over mijn penis lengte, want ik zie bij mijn leeftijdsgenoten tocht iets meer in die onderbroek zitten… ben 12 trouwens… hoelang is die van jullie en als jullie dat nog weten hoelang hij was toen je 12 was...

Op je 12de is het vreemd hé. Sommige jongens hebben al een flink volwassen pik en sommige jongens zijn nog niet in de puberteit en hebben nog een kleine. Dus maak je niet druk want wat je hebt op je 12de zegt nog niets over wat je gaat hebben op je 20ste. Ik ben ook 12 en mij lul is de grootste van mijn vriendengroep en is 15,4 cm stijf en 9 cm slap.

Ik ben 16 en die van mij is 14 en ik ben er trots op het werkt als het gevoel bij een vrouw maar goed is maar klas genoten maken genoeg fabels 

Op je 12de is het vreemd hé. Sommige jongens hebben al een flink volwassen pik en sommige jongens zijn nog niet in de puberteit en hebben nog een kleine. Dus maak je niet druk want wat je hebt op je 12de zegt nog niets over wat je gaat hebben op je 20ste. Ik ben ook 12 en mij lul is de grootste van mijn vriendengroep en is 15,4 cm stijf en 9 cm slap.

Wanneer kreeg je die mooie groeispurt daar beneden dan???

Hoi, ik ben een beetje onzeker over mijn penis lengte, want ik zie bij mijn leeftijdsgenoten tocht iets meer in die onderbroek zitten… ben 12 trouwens… hoelang is die van jullie en als jullie dat nog weten hoelang hij was toen je 12 was...

Ik ben 13 en stijf 13cm

Het is niet erg maar ik snap dat je er onzeker over bent. Dat is bijna elke jongen wel. Gewoon afwachten. Je kan je vader vragen want meestal zit dit ook in je genen..

Wanneer kreeg je die mooie groeispurt daar beneden dan???

Op mijn 11de kreeg ik door dat ik sperma had en mijn lul was toen al flink groter dan toen ik 10 was

Mijne was ook de leeftijd al groter dan leeftijdgenoten, vooral slap is mijne altijd al best lang geweest. Met 12 had ik 14cm stijf Ik ben nu 14 en slap is ruim 14cm en stijf 17,5cm. Hij groeit ook nog steeds 

Reageer