Vraag

penis lengte


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 17 jaar oud, bijna 18. Ik vroeg me af of mijn penis groot is of niet.

16.7cm in omtrek en de lengte is 19.8cm

Hoe groot is die van jullie?

Mvg

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Die omtrek lijkt mij wel een beetje absurd en onrealistisch. Voor de rest is de lengte een beetje groter dan gemiddeld, maar is niet heel erg absurd 

 

MVG,

TheMusicDude

Nouja heb hem toch zo breed gemeten

Badge +1

ik heb er geen 😂😂 maar dat is erg groot 

de breedte lijkt me wel erg absurd hahah weet je wel of je het goed hebt gemeten 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Santa ,

 

wow, jouw piemel is echt dik en lang. Hoe heb je 'm gemeten?

 

Ik heb het samen met mijn vriendje gemeten (3 weken geleden ofzo) met zo'n papieren meetlint die je gratis bij de bouwmarkt mee kan nemen, wij hebben eentje van de gamma

Ik ben 14 en mijn piemel is iets meer dan 12,5 cm in omtrek stijf en de mijne is ruim 15 cm lang stijf en de mijne is 12,5 cm lang slap

Mijn vriendje is 17 en die van hem is 13,5-14 cm in omtrek stijf  en dat vind ik al vet dik en zijn piemel is 16,5 cm lang stijf en ongeveer 10 cm lang slap

 

Wij hebben onze piemels gemeten vanaf onze buik zeg maar en dan tot de bovenkant van onze eikels.

Als ik mijne aan de andere kant (van mijn ballen) meet dan kom ik in lengte ipv op ruim 15 cm op ruim 20 cm, maar ik zou ook wel 22 cm kunnen zeggen, want als je aan de andere kant van je piemel meet dan weet je niet precies tot waar je moet meten…

Ik ben dus benieuwd aan welke kant jij hebt gemeten.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben 16, bijna 17. Die van mij is iets van 14,5cm stijf. Omtrek heb ik nooit gemeten. Niks mis dus met 19,8. 😉

Ben er zelf ook nooit echt mee bezig geweest eigenlijk. Aan de lengte verander je toch niks.

ik heb er geen 😂😂 maar dat is erg groot 

de breedte lijkt me wel erg absurd hahah weet je wel of je het goed hebt gemeten 

Gewoon in het midden toch?

Heb vanaf de bovenkant van me pik gemeten.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Santa ,

 

Heb vanaf de bovenkant van me pik gemeten.

ja, ok, maar heb je dan aan de kant van je ballen gemeten of aan de kant van je buik?

en het voordeel van zo'n papieren meetlint is dat je die makkelijk helemaal rondom je piemel kan doen om te meten, want een piemel is niet altijd precies helemaal rond als een cirkel en als je alleen de breedte meet en dan 2 x pi (3,14)x r (de straal) doet (= de formule voor de omtrek van een cirkel)  dan kan het een beetje anders zijn omdat je piemel niet een mooi rondje is. Tenminste die piemels die ik gezien heb en die van mij en mijn vriendje zijn niet precies rond, zeg maar. Eerder een beetje meer ovaalachtig, zeg maar

 

Gr. MickeyMouse

 

Badge +1

Gewoon in het midden toch?

van je lul jaa heb je de soort meter gebruikt die je kan buigen ofwat?

Gewoon in het midden toch?

van je lul jaa heb je de soort meter gebruikt die je kan buigen ofwat?

Gwn meetlint

Badge +1

jaa dat is echt groot

Reageer