penis lengte 17 jaar

  • 10 April 2021
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

ik Ben nu 17 jaar en mijn piemel is 12 cm stijf en ik vroeg mij af of dat echt een kleine of normale piemel is. Ik heb namelijk al op internet opgezocht en er staat dat mijn piemel kleiner als gemiddeld is. Maar nu is de vraag aan de meiden/vrouwen of dat daadwerkelijk klein is?


5 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hoeveel meer topics worden hierover gemaakt? Zoek hier op het forum gwn op lengte penis en je vind een heleboel topics…

Hoi,

 

Ik ben een meisje, eveneens 17 jaar. 
ik verbaas me echt over deze topics; zoveel onzekerheid.

Ik moet je eerlijk vertellen dat ik me hier dus absoluut niet mee bezig hou. 
En zoveel andere meiden met mij. 
Mij gaat het om de liefde van een man, niet om de lengte van zijn penis. 

En om je vraag te beantwoorden of 12 cm klein is? 
‘Nee” 

Maar nogmaals, die lengtes daar houden echt niet alle vrouwen zich mee bezig. 

 

Alsjeblieft zet je onzekerheid om in een gevoel van zelfvertrouwen!

 

Groetjes Jent. 

Reputatie 3
Badge +2

Ik vraag me altijd af waarom jongens hier zo onzeker over zijn. Wij meiden willen gewoon een jongen met een goed hart. En ja natuurlijk is het een leuke meebrenger als die ook knap is, maar die lengte van z’n piemel?! Wat boeit dat nou weer. Daar ben ik echt helemaal niet mee bezig

Badge

Dit is wel gwn gemmidelde penis lengte hoor ben zelf 13 en heb 11 cm stijf maar iedereens pik is speciaal en zoveel maakt het niet uit

Ik vraag me altijd af waarom jongens hier zo onzeker over zijn. Wij meiden willen gewoon een jongen met een goed hart. En ja natuurlijk is het een leuke meebrenger als die ook knap is, maar die lengte van z’n piemel?! Wat boeit dat nou weer. Daar ben ik echt helemaal niet mee bezig

Om dezelfde reden waarom meiden onzeker zijn over (de grootte) van hun borsten en billen. Er wordt een perfectionistisch  beeld geschetst waaraan men moet voldoen, en dat maakt heel veel jongeren onzeker.

Reageer