Waarom is mijn penis opeens gekrompen het was eerst 15 cm stijf en 3,5 cm dik maar nu is het opeens kleiner en dunner is het misschien gewoon door een erecie stoornis of lijkt het gewoon zo?
Hoi
Volgens het internet zou het kunnen dat door de groei van je testikels, je penis kleiner gaat lijken. Dat heeft dan meer te maken met verhouding dan met de eigenlijke grootte. Ben je echter met een meetlat nagegaan welk verschil in grootte je merkt, zou het kunnen dat je maat daadwerkelijk is gewijzigd. Dat hoeft niet per se een reden te zijn tot zorgen, maar moest je grote verschillen merken, ga je best eens langs bij de huisarts.
Gr. Kenshin
Ik werp hier maar nog een optie bij:
Het kan zijn dat je misschien minder opgewonden was, of dat er een verschil was tussen de temperaturen bij het meten.
Je zult zelf merken dat je penis iets langer en groter zal zijn als je erg opgewonden bent en net voor een orgasme.
Ook zul je merken dat het iets gekrompen lijkt bij lage temperaturen en andersom bij warm weer.
Het lijkt mij dus niet onwaarschijnlijk dat het aan zoiets ligt.
Denk inderdaad ook dat het aan de temperatuur ligt. Als het erg koud is is je penis vaak een stukje korter dan wanneer het heet is.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.