Ik ben nu 13 en bijna 14, maar ik kan nog niet klaarkomen. En ik heb nog geen groei in mijn piemel gezien. 1: maakt een meisje uit hoelang je piemel is. 2: moet ik me zorgen maken dat ik niet kan klaarkomen. 3: groeit mijn piemel nog?
Extra info: Mijn penis is meestal in een slappe toestand 4,5 cm en in een stijve 8/8,5 ik ben nu 13 bijna 14 maar ik schaam me er dood voor, kan mijne nog gewoon groeien?
Topics samengevoegd door De Kindertelefoon ivm de overzichtelijkheid van het forum.
Hoi
Ok ty
Ja komt helemaal goed man. Je bent gewoon wat later in de puberteit, dat maakt verder niet uit. Geniet gewoon lekker van het klaarkomen en straks met sperma voelt het nog lekkerder.
Dankjewel
Lekkere gevoel wel maar niet sperma
Hoi! Het zou heel goed kunnen dat je gewoon wat laat in de puberteit zit. Het is inderdaae lastig, maar desnoods kan je naar de huisarts daarvoor. Het kan allemaal nog komen hoor. De een is later dan de ander. Verder groeit je penis nog tot je 18-20. Zolang je zelf groeit. Merk je ook dat je in andere lichamelijke dingen achterloopt op leeftijdsgenoten? Denk aan lengte, stemverandering, haargroei... etc
Ok dankje maar voor mij is t niet lastig ben alang blij dat er al voorvocht verschijnt! Dat is een teken dat sperma over een paar maanden eraan komt mischien wel dagen!
Hoi
Zelf ben ik een meisje, maar ik denk dat dit normaal is. Je zit zelf waarschijnlijk op het randje om in de pubertijd te gaan, komt allemaal goed en maak je geen zorgenn
Hoe oud ben jij dan? En hoe weet je dit so goed?
Ik ben nu 13 en bijna 14, maar ik kan nog niet klaarkomen. En ik heb nog geen groei in mijn piemel gezien.
1: maakt een meisje uit hoelang je piemel is. Nee niet echt
2: moet ik me zorgen maken dat ik niet kan klaarkomen. Nee, misschien als je wat meer in de puberteit zit??
3: groeit mijn piemel nog? Denk van wel
Ik ben zelf 13, en als ik als seks gehad zou hebben
Zou het mij oprecht niks uitmaken
Fijn!
Jatochhh
He ik ben ook in 2010 geboren toevallig zeg
Geinig
Hoi
Jullie gaan off-topic, willen jullie hier op letten?
Zie ook forumregel : chatten is niet toegestaan op het forum.
Alvast bedankt, groetjes,
Mariska, De Kindertelefoon
Hoi
Oh ok
1: maakt een meisje uit hoelang je piemel is. Nee denk het niet sommige overdrijven hoe groot hun piemel is. En ik denk hoe groter hoe meer pijn het doet bij een meisje/vrouw
2: moet ik me zorgen maken dat ik niet kan klaarkomen. Nee je bent gewoon wat later, m’n oudere broer kreeg ook pas sperma met 16,5 ongeveer
3: groeit mijn piemel nog? Je piemel groeit zeker nog maak je maar geen zorgen, je bent gewoon wat later. Je hebt waarschijnlijk dus ook nog geen schaamhaar of wel?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.