Penis en borsten

  • 2 January 2021
  • 8 reacties
  • 343 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey jongen en meiden

Voor de jongens, omschrijf je penis en balzak eens. Ben je er blij mee? Of mogen nog wat dingen veranderen?

Voor de meiden, omschrijf je borsten eens. Ben je er blij mee? Of mogen ze nog veranderen?

 

Groetjes 


8 reacties

Mijn penis is slap 13cm en stijf 17cm. In erectie eikel volledig bloot. Penis zelf is beetje een banaan vorm. Mijn balzak is meer een hangzak, hij hangt best laag tussen mijn benen. 

Reputatie 2
Badge +4

Hey jongen en meiden

Voor de jongens, omschrijf je penis en balzak eens. Ben je er blij mee? Of mogen nog wat dingen veranderen?

Voor de meiden, omschrijf je borsten eens. Ben je er blij mee? Of mogen ze nog veranderen?

 

Groetjes 

Ik ben 14 jaar en mijn penis is 10 cm slap en stijf 14 cm mijn balzak is ook hangend en mijn ballen zijn echt heel groot   ik ben vooral blij met mijn ballen die zijn echt joekels m’n penis is gwn gemiddelde lengte niks mis mee 

Reputatie 3
Badge +2

Hey jongen en meiden

Voor de jongens, omschrijf je penis en balzak eens. Ben je er blij mee? Of mogen nog wat dingen veranderen?

Voor de meiden, omschrijf je borsten eens. Ben je er blij mee? Of mogen ze nog veranderen?

 

Groetjes 

Ik ben 14 jaar en mijn penis is 10 cm slap en stijf 14 cm mijn balzak is ook hangend en mijn ballen zijn echt heel groot   ik ben vooral blij met mijn ballen die zijn echt joekels m’n penis is gwn gemiddelde lengte niks mis mee 

Joekels van ballen? Ik probeer het me voor te stellen maar ik heb helaas geen joekels van ballen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi ik ben een jongen van 15. Mijn piemel is 16,5 cm lang stijf en 7-8cm slap. Als ie stijf is staat ie recht naarvoren (horizontaal) slap hangt ie gewoon naar voren. Als mijn ballen helemaal buiten hangen dan is de zak mischien zo groot als een kleine appel en de ballen zelf zijn ongeveer zogtoot als walnoten. Mn lul mag nog wel ietsjes groter. Mischien 18cm maar ik heb nog 3 jaar om die 2cm erbij te groeien. En me balzak mag iets groter

Reputatie 5
Badge +5

Mijn is slap 14cm en stijf 16,5cm

In erectie is eikel helemaal bloot en worden er een aantal arders zichtbaar. Penis is beetje naar beneden. Soort omgekeerde banaan zeg maar. 

Mijn balzak hangt behoorlijk diep tussen mijn benen, wel is irritant als je fietst of sport. Ballen zelf zijn 2 flinke walnoten wel. 

Ik mag voor mijn leeftijd zeker niet klagen, weet ook niet of hij nog veel veranderd. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi ik ben 15 en mijn penis is Slap 12 cm en stijf 18 cm. omtrek is 14 cm en mijn ballen zijn links en rechts 6,5 bij 4. Ik ben er wel bij mee. Het is een vrij grote en ik heb grote ballen en ik heb ook flink sperma dus hij doet het goed.

Reputatie 6
Badge +4

Ik ben nog helemaal kaal en glad daar slap is hij 7,5 en stijf 8,5. Bij een slappe heb ik nog een tuitje van ongeveer 1,5cm en bij een stijve ongeveer een centimeter. Slap hangt hij met een mooi boogje naar beneden in het midden. En stijf wijst hij recht naar voren ook met een klein boogje naar beneden. M’n ballen zitten altijd strak onder m’n piemel m’n teelballen zijn kleine druiven en zakje en al een pingpongbal/mandarijn.

 

Onnodige quotes verwijderd.

Badge

Jullie weten dat dit topic 3 jaar oud is? Degene die he topic heeft geplaatst heeft ook geen account meer...

Reageer