Vraag

paranormaal begaafd?

  • 16 December 2022
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Badge

Hoi allemaal! Ik zie nu al ongeveer een jaar lang schaduw mensen. Het is dan bijvoorbeeld donker. Als ik dan kijk achter de grote stoel in mijn kamer dan zie ik soms een soort schaduw mist/persoon. Het is niet de schaduw van de stoel, daar is het veel te donker voor... Soms zie ik ze ook staan in de hal of in de hoeken van mijn kamer. Ook kan ik vaak dingen voorspellen. Als de docent bijvoorbeeld vragen stelt tijdens de les, dan voel ik vaak aan dat ze mij gaan vragen en BOEM, daarna ben ik direct aan de beurt. Ook als ik gewoon op mijn bureaustoel zit te gamen wordt er op mijn schouders getikt, rug gedrukt of aan mijn wang getrokken. Als ik kijk dan is er niemand. Soms als ik lang genoeg naar iemand kijk ga ik ook kleuren om hen heen zien. (Hoogstens een halve minuut, kan normaal zijn?) Zou het kunnen dat ik paranormaal begaafd ben of ben ik langzaam gek aan het worden? Bedankt voor de hulp! :)


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ja, je bent paranormaal begaafd. Het word nu vooral belangrijk om er meer over te leren voordat het uit de hand loopt. Zorg goed voor je mentale gezondheid en probeer niet gek te worden, neem je rust.

Badge

Bedankt komkommerfan! Ik er nu extra op letten. :)

Reputatie 3
Badge +3

Paranormaal begaafd kan idd kloppen maar over het voorspellen dat weet ik niet 100% zeker of dat gerelateerd is

Badge

Kan idd ook gewoon toeval zijn :)

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

 

Als ik het zo allemaal goed lees, dan heb jij inderdaad kans dat je een paranormale gave hebt. Ik maak mij vooral zorgen om het feit dat ze jou aanraken. Als je dit niet graag hebt of als ze te druk worden, zorg er dan zeker voor dat je ze goed van je afschudt of dat je jou eens doucht want water reinigt. 

 

Zorg goed voor jezelf en laat het niet de betere hand van je nemen.

 

Groeten

Badge

heyy

ik denk het wel.

ik ben zelf denk ik ook paranormaalbegaafd maar weet het ook echt niet zeker

zo heb ik ook dat ik gwn weet dat de docent mij de beurt geeft.

ook wist ik een dag van te voren dat er wat ergs met me zusje ging gebeuren. En ja ze was met haar benen tussen de spaken gekomen en had ze allebij gebroken.

ook zie ik mijn overleden opa wel eens zitten in de stoel waar hij altijd zat als ik bij mijn oma ben.

wordt er best bang van en weet ook niet wat ik moet doen.

Reageer