Vraag

paniekaanvallen tijdens gym

  • 21 October 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hii daar ben ik weer en ik wil ff wat delen. ik heb op school 2x in de week gym ik vind het superleuk ik heb alleen een probleem elke keer tijdens gym krijg ik een paniek aanval en ze worden steeds erger. ik kan niet meer ademen krab mijn arm kapot totdat ik hem niet meer voel en moet voor mijn gevoel bijna flauwvallen. Voor dat ik ziek was gebeurde dit niet zo erg ik ga gwn door tijdens gym de leraar heeft nooit wat door alleen soms wat leerlingen en dan zeg ik gwn dat het goed gaat maar het gaat nie goed! wat moet ik doen 

sorry als het lastig geschreven is :)


2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @anoniemia,

Vervelend dat je die paniekaanvallen krijgt! Waardoor krijg je ze eigenlijk? Het beste is om het gewoon tegen je docent te zeggen,  het kan lastig zijn maar dan kan hij/zij er misschien wat mee doen.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 5
Badge +3

gym is of het eerste of het laatste uur het eerste uur ben ik altijd noch moe en het laatste uur ben ik meer moe ik krijg dan vaak paniekaanvallen want iedereen schreeuwd en praat door elkaar het is superdruk en ik ben fysiek bezig ik vind dat erg lastig (ik ben hoogsensietief) en ja dan krijg ik paniek

Reageer