Skip to main content

Paniekaanval tijdens tampon aanbrengen?

• January 23, 2025
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

slaperighoofd
Forum|alt.badge.img

Ik val maar gelijk met de deur in huis. Ik probeerde een tampon in te brengen en het ging opzich wel prima. Maar toen ik ging opzoeken hoe het precies moest zodat ik het zeker wist bleek dat het nog verder moest? Dusja ik probeerde dat maar opeens zag ik waziger en had ik het gevoel alsof mijn oren dichtzaten?

Ik begon te panieken dat ik het verkeerd deed en ik denk dat dat de oorzaak was. Ik ben best wel nerveus over dat soort dingen en dat ik iets verkeerd doe en mezelf perongeluk schaad.

Gebeurt dit altijd bij de eerste keer? en gaat dit na een paar keer proberen over? Ik ben echt nieuw met die onderwerp en geen vriendinnen of m'n moeder gebruikt tampons dus ik kan het niet echt aan mensen vragen.

1 reactie

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 23, 2025

Haii, 

De eerste keer was ik ook echt angstig, maar nu gebruik ik al jaren tampons en vind ik dat het handigste ooit! Waarschijnlijk gaat dit over. 

Je weet toch dat je geen wit meer mag zien van je tampon he? Ik dacht vroeger altijd dat dit wel moest. Je moet hem redelijk diep steken. Opzich fout steken kan niet, je moet hem in het middelste gaatje steken maar het is mij nog nooit voorgevallen dat ik die verkeerd stak. Ik denk zelfs dat die daar niet in kan. Je kan beginnen met een kleintje die zijn soms wat makkelijker. 

Liefs Silence