Vraag

paars streepje op penis

  • 4 May 2021
  • 9 reacties
  • 244 Bekeken

Badge +1

Alvast bedankt voor het lezen en sorry voor m’n vragen


gister kwam ik er achter dat er bovenop m’n eikel een paars streepje zat. Weet niet of dit normaal is. Zouden jullie mij kunnen vertellen of dit normaal is en als dit niet normaal is wat dit is/wat je er tegen kunt doen. Ook vroeg ik mij af hoe smegma rook. Gewoon uit nieuwsgierigheid.

groetjes


9 reacties

Bedoel je een paars streepje op de eikel of voorhuis (deze 2 termen worden nog wel eens door elkaar gehaald namelijk)?

En wat bedoel je met die 2e vraag?

Volgens mij is een paars streepje helemaal niet erg, als je er last van gaat hebben kan je altijd even naar je huisarts gaan, verder ruikt smegma volgens internet een sterke geur, maar naar wat het ruikt weet ik niet. Als je het hebt was je je penis niet vaak/goed genoeg.

Badge +1

@eenanoniemejongen1 echt op de eikel

Badge +1

@RandomperSon  heb er geen last van maar vond het gewoon een beetje raar

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk niet dat dat iets ergs is… misschien een ader ofzo?

@eenanoniemejongen1 echt op de eikel

Hmm, ik ben natuurlijk geen dokter maar het kan van alles zijn. In het ergste een geval een ontsteking maar ik wil verder geen angst zaaien. Als je dat wil, kan je uiteraard een afspraak maken bij je huisarts.

Badge +1

Er staat overal date en ontsteking pijn doet en dat doet het echt gewoon niet dus ik denk dat het een ader is ofzo. Alsnog heel erg bedankt voor je reactie

Er staat overal date en ontsteking pijn doet en dat doet het echt gewoon niet dus ik denk dat het een ader is ofzo. Alsnog heel erg bedankt voor je reactie

Dan hebben we dezelfde sites gelezen. Vaak kan dat heel erg angst aanjagen terwijl het dat uiteindelijk niet is dus vandaar dat ik probeer nuance aan te brengen in mijn reactie. :)

En graag gedaan!

Badge +1

Bedankt 👍

Reageer