Overleden hond tattoo

  • 5 July 2021
  • 0 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

 

Dinsdag is mijn hond overleden ik woon nu op een woongroep en wil graag ee tattoo van mijn hond zetten hij zou dit jaar 3 worden van mijn vader heb ik toestemming en de groep zij dat hun er niks over mogen zeggen en dat het mijn lichaam was wel zij de baas van de groep waar ik een gesprek mee had dat het niet mijn hond is omdat die meeste tijd bij mijn vader was dus dat het niet mijn hond is dit raakte mij behoorlijk want ik heb het hondje als eerste gezien en opgevoed en dingen geleerd.

Nu wil ik heel graag die tattoo van zijn kopje maar de baas zij ook dat als ik over 5/10 jaar op mezelf woon en ik dan een hond heb en die overlijd dat ik dan beter een tattoo kan zetten en hoe ik dat ging doen als ik een hond heb gekocht en die overlijd of ik van elke hond dan een tattoo ga zetten hoe denken jullie erover want dit is de eerste hond waarmee ik een band had en mijn karakter had lekker eigenwijs en mij begreep.

Alvast bedankt,

PS: geen idee of het mogelijk is kan je een foto posten als je een tattoo heb? ( Let er wel op dat je niet herkenbaar in beeld ben anders ben ik in strijd met de community regels )


0 reacties

Geen reactie

Reageer