Overgewicht; Ben er helemaal klaar mee!

  • 25 April 2014
  • 7 reacties
  • 518 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil geen herstel meer, ik wil gewoon dun zijn en ik wil nooooit meer eten. Help 😞?
Ik heb overgewicht dus ik moet alsnog afvallen! Ik ben al heel erg lang aan het herstellen maar ik ben nog steeds dik en ik haat mezelf nog steeds! Niemand gelooft dat ik een eetstoornis heb! Ik heb opeens weer eetbuien en alles komt terug. Ik heb er geen zin meer in 😞.

Ik ben ook klaar om het gesprek met mijn mentrix na de vakantie af te zeggen, want als ik weer wil beginnen hoeft ze het toch echt niet te weten???

Help!?

7 reacties

Hoe komt het dat het weer mis drijgt te gaan?
Ik weet het zelf ook niet zo goed 😞
Waarom wil je dun zijn? Dus als je foto's op google zoekt krijg je allemaal anorexia plaatjes, vind je dat mooi? De mensen die anorexia hebben willen juist weer gezond zijn en een hele andere kant op. Dus ik denk dat je dun bedoeld in de vorm van 'in vorm' toch? Dus dat je spieren ziet in de buik, (beetje dan, niet als meisje een sixpack ofzo) enzo? 
Sterf jezelf niet, je lichaam zal je spieren omzetten in vet. Vet weegt minder dan spieren dus in theorie zal je dan afvallen, maar in de praktijk zie je er niet veel van. Als je genoeg eet, denkt je lichaam oh eten! Energie! Omdat ze regelmatig eet hoeven we niet al die voedingsstoffen op te slaan want we krijgen sws om de twee uur (ofzoiets) eten! Dus die reservestoffen hoeven we niet meer. Oke dit is even heel dom uitgelegd, maar het komt er dus op neer dat als je genoeg eet, je verbranding op gang blijft zonder dat je lichaam zichzelf afsterft en spieren afbreken. Door de spieren zie je er uiteindelijk dunner uit en door het vet zie je er juist.. Naja, niet dunner uit dan als je spieren hebt.
Dus sterf jezelf niet uit, want daardoor krijg je vreetbuien en voel je je nog erger. Als je dat gewoon volgt en je beweegt er nog bij dan vliegen die kilo's af 🙂 xxxxx
ik heb ook overgewicht al ben ik wel heel veel afgevallen maar mijn spier massa is zelf nogal groot xd en heb dan minder vet inplaats van spieren.
maar het gaat niet om mij maar om jou en ik snap precies wat je bedoeld als je iemand die gewoon een normale platte buik heeft en jij met dat laagje vet op je buik en het alleen maar wil weg snijden ofz

xx
Als je wilt afvallen zal ik wel beginnen met gezonder eten en hardlopen of sporten
je kan ook workouts doen op youtube. 30 minuten per dag sporten is een goed begin
maar je moet het jezelf niet te moeilijk maken ik zou eerst klein beginnen

je moet het niet opgeven:)
Stoppen met eten is niet de oplossing. 
Gezonder eten 
sporten (dansen , fietsen, hardlopen, lopen) een half uur lang
meer water drinken 
probeer minder frisdrank drinken en snoepjes te eten 
Workout doen 

maar eet vooral gwn 3 maaltijden per dag met 2 gezonde snacks tussen door 

xx Z

Je moet het gesprek niet afzeggen hoor! Je kan een dieet volgen, dan eet je genoeg. Maar wel iets minder dan anders? Al een soort compromis? 

Reageer