Hey,
Ik ben een meisje van 15 jaar en ben al ongesteld sinds mijn 13e. Ik heb er vanaf het begin al heel veel last van. Toen ik het voor het eerst werd alleen de allereerste dag. Ik had buikpijn, hoofdpijn en had het altijd heel warm. Ook moest ik om het uur naar de wc om mijn maandverband te verschonen omdat ik anders door zou lekken. Dit voelde toen al niet normaal.
Nu heb ik sinds een half jaartje ook last van overgeven in de nacht als ik diezelfde dag ongesteld ben geworden of als ik het de volgende dag wordt. Het is alleen niet zo dat het er ook uitkomt. Ik heb alleen het gevoel dat er telkens wat naar boven komt en naar mijn mening voelt dit ook zo. Alleen als ik dan een emmer pak komt er gewoon niks uit. Als ik me dan weer beter voel ga ik weer liggen alleen dan krijg ik gelijk weer het gevoel waardoor ik weer de emmer pak.
Ik kan dan gewoon niet slapen en daardoor dwing ik mezelf om over te geven. Ik doe dan zeg maar die beweging na zodat het naar boven komt. Uiteindelijk moet ik dan ook echt overgeven. Dit geeft wel een opluchting want daarna kan ik dan gewoon weer slapen. Alleen ik weet niet of dit zo goed is? En weet iemand hoe je het gevoel van overgeven weg kunt krijgen?
Groetjes,
anoniem