Vraag

Opscheppen

  • 8 April 2022
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal,

 

Veel van mijn vrienden zijn 12 of 13. Ze zeggen dat hun Penis wel 12 centimeter is! Dit lijkt me sterk. Kunnen jullie vertellen of dat echt is of gewoon om op te scheppen. Ik ben 12 mijn penis slap is iets van 4 centimeter en stijf denk ik rond de 7 ik ben daar tevreden mee. Is dat ook goed voor mijn leeftijd?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Bazo

Hmm… Het is natuurlijk lastig voor ons om je te zeggen dat hun penislengte echt 12 cm is haha. Maar goed, dit is een topic met de gemiddelde penislengte van verschillende leeftijden: 

xx Eenmeisje004 

Hoi dat is prima en de lengte van je penis is voor meisjes ook helemaal niet belangrijk dus helemaal goed zo. En ik hou ook niet van opschepperige jongens de meeste meisjes niet.

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +2

Ik vind ze DIKKE LEUGENAARS . Dat kan bijna niet . 0,01 % kans . In jouw verhaal staat veel van mijn vrienden . Veel van je vrienden!!! Veel !!! Het is bijna onmogelijk.  Penis gaat niet om de lengte, maar gaat meer om of het gezond is. 12 centimeter voor een 12 jarige of een 13 jarige.  Dat is helemaal NIET gezond

 

Emma

hii
het zou best kunnen dat jongens van 13 een penis van 12 cm hebben, maar het is helemaal normaal als dat niet zo is. zoals anderen al zeggen, kan het zijn dat ze maar een beetje opscheppen of verkeerd meten. voel je vooral niet slecht als die van jou niet zo groot is. je bent nog jong en er is nog genoeg tijd om te groeien :)

@Omega Hij is slap 5.5 CM heb even echt gemeten

Reageer