Opgewonden als ik naakt naar mijzelf kijk

  • 25 October 2019
  • 6 reacties
  • 377 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb een vraagje en vraag me af of jullie dit ook hebben; als ik mezelf ook maar naakt zie (bijv. In de spiegel), krijg ik al een stijve, niet dat ik verliefd ben op mezelf ofzo, maar ik vind piemels sowieso gijl. Hebben jullie dit ook?

 


6 reacties

hey, jaa ik heb dit ook. ook al als ik in mijn onderbroek in de buurt ben van anderen jongens in onderbroek. dat kan soms awkward zijn. ik vind naakt ook heel geil, lekker woelen in bed bijv.

Hoi, ik heb een vraagje en vraag me af of jullie dit ook hebben; als ik mezelf ook maar naakt zie (bijv. In de spiegel), krijg ik al een stijve, niet dat ik verliefd ben op mezelf ofzo, maar ik vind piemels sowieso gijl. Hebben jullie dit ook?

 

Hee.. 

Ik heb dit ook..

Het is absoluut normaal! Je vind het gewoon opwindend als je naar jongens kijkt.

Ik weet zeker dat meerdere jongens dit ook hebben terwijl ze zeggen van niet.

Tof dat je er zo eerlijk over bent!

 

--

Lars

Jongen 14 jaar 

Ik krijg al een stijve als mijn broek voor een spiegel naar benedegaat dus niet gek

als ik mezelf naakt zie zou ik niet snel een stijve krijgen maar vind het wel erg geil om naar andere piemels te kijken en vergelijken

ik heb dat ook en toen ik met alleen de gymmeester over was na het gymmen zag hij dat ik een syijfe had en toen liet hij zien dat hij een stijve had

 

Reputatie 1
Badge

ik heb wel eens dat ik van de geur van het poepen een stijve krijg. daarom poep ik niet meer op school omdat ik dan opgewonden word. ik heb wel eens een beetje poep in een doosje gedaan en mee naar een feestje genomen zodat ik als ik een meisje zie opgewonden raak. ik ben toen gesnapt met het ruiken eraan. daardoor heb ik heel wat therapeuten gesproken. :(

Reageer