Vraag

opezwollen tandvlees achter voortanden

  • 27 December 2021
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi iedereen, dit topic is misschien wat raar op dit forum maar ik weet geen andere site om het te vragen. Ik ben net wakker en stond op met mijn nachtbeugels in (plastic bitjes). Ik deed mijn bitje uit en merkte dat mijn tandvlees aan het bloeden was. Het blijkt dus dat ik achter mijn voortanden opgezwollen tandvlees heb.  Iedereen heeft een soort van bobbeltje tussen zijn voortanden, maar die is bij mij dus nu best wel opgezwollen en zit het heel dicht op mijn spalkje. De rest van mijn tandvlees is wel normaal. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen en of het erg is? Heeft iemand ouders die tandarts/ortho zijn?  Zo ja, zouden jullie diegene kunnen vragen of het erg is wat ik nu heb? Ik maak me een beetje zorgen haha. Alvast heel erg bedankt x


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Kan je dan niet gewoon naar de ortho gaan of als dat niet gaat naar de dokter?

Reputatie 3
Badge +2

ik denk dat het vanzelf wel weggaat?

Heyy dit had ik vgm n jaar geleden ook. Als je goed boven je tanden (miss n beetje op je tandvlees) ook poetst gaat t vanzelf weg. Ik heb van mn tandarts te horen gekregen dat als het een aantal keer bloed dat dat niet zo erg is. Als je t graag nog sneller weg wil krijgen kan je miss ook flossen.

Reageer