Skip to main content

Operatie

Eenmeisje004
Forum|alt.badge.img+14

Heyy allemaal, 

Ik heb morgen een operatie voor mijn neus en lippen aangezien ik schisis heb. Nou heb ik toen ik twaalf was ook een operatie gehad ivm schisis, maar ik vind het toch wel spannend. Hebben jullie wel eens een operatie gehad, en zo ja, wat vond je ervan? 

xx Eenmeisje004

12 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 61 reacties
  • 16 maart 2025

Hoi ​@Eenmeisje004 ,

Ik heb zelf al een paar keer een operatie gehad en vond het enorm spannend.( zou ik nogsteeds vinden )

Mijn ervaring is dat het fijn is om wat spulletjes mee te nemen als afleiding en als steun omdat je vaak ook nog wel even moet wachten. (Denk aan een tablet, knuffel, spelletje of iets van een kleedje.)

Verder wens ik je heel veel succes!🍀

Groetjes

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 16 maart 2025

Haii lieve ​@Eenmeisje004 ,

ahh wat naar..😕 

Ik heb zelf 2x een operatie gehad, de eerste was ik nog heel jong dus weet er weinig meer van maar de 2e was toen ik 10 was. Ik vond zelf de narcose wel vervelend maar je valt gelukkig wel heel snel in slaap en ik droomde tijdens de operatie ook gewoon..🙃 Misschien kan wat afleiding wat helpen tegen de spanning? muziek, een podcast, filmpje/serie…

Super logisch dat je het eng vind hoor en had ik zelf ook❤

Heeeel veel succes morgen😘💕

Veel liefs en knuffel🫂❤

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 16 maart 2025

Hoi lieve ​@Eenmeisje004  ik wens je veel sterkte en het gaat natuurlijk vast en zeker lukken! Het is natuurlijk heel spannend voor jou en ik vind het dapper dat je dit gaat laten doen. Ik heb zelf een keer een neus doorspoeling gehad en een amandel die er uit moest. Dat vond ik ook best spannend en achteraf was ik wel blij. Dat zal bij jou ook zo zijn en we duimen allemaal voor je!! Succes vast! ♥️😘 En laat je weten als het achter de rug is? 🙂

Groetjes en veel liefs, Tartan XxXxX

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2512 reacties
  • 16 maart 2025

Hey, succes morgen! Het is logisch dat je het spannend vind! Maar het gaat goed komen en daarna ben je weer helemaal blij!  Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi,  wat spannend! Heel veel sterkte! Knap van je hoor! Ik duim mee en ben benieuwd hoe het ging en gaat! 

Groetjes Tjempie xxx

Eenmeisje004
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Topper
  • 858 reacties
  • 17 maart 2025

Dank jullie wel allemaal!!

Ik ga nu de OK in. Wish me luck. :)

xx Eenmeisje004

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 17 maart 2025

♥️♥️💪

Eenmeisje004
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Topper
  • 858 reacties
  • 17 maart 2025

Heyy allemaal, 

Het is goed gegaan! Het ziet er heel mooi uit. :) Mijn lippen zijn nog wel een beetje verdoofd haha. Heb ook een raketje gehad, altijd lekker. Het onder narcose gaan ging ook goed, ik viel zo in slaap. :) 

xx Eenmeisje004

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi lieve ​@Eenmeisje004  wat geweldig om te lezen! Heel fijn! Lekker dat je meteen een ijsje kreeg, dat kreeg ik ook na de amandel knip ingreep.  Heerlijk! Ik ben echt blij voor je, en nu er van genieten dat het zo mooi is gelukt en je mag trots zijn ! ♥️😘

Groetjes liefs Tartan XxX

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 17 maart 2025

Haii lieve ​@Eenmeisje004 ,

ah wat super fijn dat alles goed is gegaan!!😘❤ 

Liefs🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2512 reacties
  • 17 maart 2025

Superfijn!! Gefeliciteerd en heel veel plezier van het mooie resultaat!! 😘😘 Wat een goed nieuws! 

Liefs, Tover xxxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 18 maart 2025

Hoi wat fijn! Heel goed nieuws en wat zul je blij zijn! Gefeliciteerd hoor! ♥️

Groetjes Tjempie xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen