Skip to main content

hoi allemaal,

Gisteren dacht ik nog dat ik geluk had.

nu is dat geluk omgeslagen in pech volgens mij…

Ten eerste: vandaag zou ik naar een psycholoog gaan voor het eerst, hoor ik gisteravond opeens dat ze nog steeds corona heeft. kan dus niet doorgaan.

maar ten tweede, waar ik veel maar van baal, is dat ik eerst 13 dec. 10 dagen opgenomen zou worden in het ziekenhuis voor het broekplassen, dat ging niet door door corona. Maandag werd mijn moeder gebeld van, ja, 14 feb. kan je worden opgenomen. Wordt net mn moeder gebeld dat het weer niet doorgaat omdat er heel veel medewerkers ziek zijn. Nu baal ik echt. al de 2e keer dat het wordt afgezegd en de wachtlijst was ook al een halfjaar.

Ook deze keer weet ik niet hoelang het gaat duren.

bedankt voor het lezen!

Het is gewoon stom. Dit is van de psycholoog en het ziekenhuis allebei de 2e keer.


Nu ook nog grote kans dat het tijdens de vakantie is... En dan ook tijdens de verjaardag van mijn broertje😕


Heel veel sterkte ! wat balen :worried:  . Hoop dat je snel wel mag komen daar :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-


Heyy

 

Aahh dat is niet leuk! Heel veel sterkte en hopelijk gaat je opname snel door:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Hou vol, als ze eenmaal corona hebben doorstaan is de kans groot dat ze daarna een tijdje geen corona meer krijgen en dus de kans groter is dat je afspraken wel door gaan. Uiteindelijk zul je de hulp krijgen die je verdient. 
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je broertje, hoe oud wordt hij?
Groetjes DDP 


Bedankt allemaal!

Even voor De Dichtende Puber: mijn broertje wordt 11, lief dat je het vraagt!


Reageer