Skip to main content

hey iedereen! 

ik ben een jongen van 14 jaar (over een maandje 15) en ik heb nu al een  beetje een snor

ik weet dat iedereen vroeger en later been haren krijgen bijvoorbeeld

maar ik vindt 14 jaar wel beetje te vroeg voor een snor vanaf welke leeftijd krijg je pas wen snor?

groetjes

Haii

Bij sommige mensen is dat vroeger dan bij anderen. Er is niet echt een normaal. Bij de meesten is het gewoon in de puberteit. Om er dan echt een getal op te plakken is een beetje vreemd denk ik. Ik heb een vriend die al baardgroei had op z’n 14e, ikzelf ben wat later aan. Maakt allemaal niet uit hoor!


Haii, ik ben zelf 13,5 en heb ook al een redelijke snor en baard. Moet me echt om de dag scheren, anders ziet het er echt niet niet. Bij mij staat een snor echt niet (vind ik), maar dat verschilt bij iedereen.

 

Groetjes


Hoi volgens mij kan dat heel erg verschillen per persoon dus je hoeft niet bezorgd te zijn. Ik heb een bff die begint ook al een beetje een snorretje te krijgen en al baard id keel enzo.  Heb ik nog niet  en hij is een maand jonger geloof k 😉 dus het verschilt gewoon .

Grtz liefs Julian X


Hoi volgens mij kan dat heel erg verschillen per persoon dus je hoeft niet bezorgd te zijn. Ik heb een bff die begint ook al een beetje een snorretje te krijgen en al baard id keel enzo.  Heb ik nog niet  en hij is een maand jonger geloof k 😉 dus het verschilt gewoon .

Grtz liefs Julian X

Verschilt inderdaad heel erg. Ik merk dat ik redelijk lang geleden (1,5 jaar ofzo) al in de puberteit kwam en een paar vrienden van mij eigenlijk nu pas een beetje beginnen te puberen (haar, maar ook baard in de keel, lichaamsbouw (bredere schouders, wat forser) en dat soort dingen)


Reageer