Vraag

oorbellen laten schieten?

  • 30 May 2023
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik wil misschien oorbellen laten zetten. Dit zijn mijn vragen

Doet het pijn

Is het eng

Wat als ik toch geen gaatjes wil 

Ik ben benieuwd hoe ging het bij julie groetjes Tinker.fan 


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Het doet echt maar 1 seconden pijn en dan is het voorbij. 

Hey,

Het doet maar even pijn. Alhoewel alleen het schieten. Ik heb er daarna nog jaren last van gehad. En als je toch geen gaatjes wilt doe je je oorbellen gewoon weer uit en groeien de gaatjes als het goed is vanzelf weer dicht. Ik heb mijn oorbellen ook weer uitgedaan. Ik vond het niet eng.

Succes!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik ga zo naar de juwelier vingers gekruist:)

Hoi ik ga zo naar de juwelier vingers gekruist:)

Laat je straks effe weten hoe het ging?

Succes!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi alles ging wel goed het voelde een beetje alsof iemand keihard met zijn nagels in Je oorlel knijpt. Verder was het eigenlijk meer de schrik. Ik heb ook mooie knopjes uitgezocht zilver met een konings blauw steentje die ik 8 weken in moet houden en verzorgen met een spulletje dankjullie wel voor de tips groetjes tinker.fan

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tinker.fan ,ook nooit, ik zie het wel gwn 

 

klinkt goed en mooi ook wel, denk ik, zilver met een koningsblauw steentje, dat lijkt wel op eentje die ik ook heb…

Het stelt idd niet veel voor dat 'gaatjes prikken’, je maakt je vaak van tevoren drukker dan nodig, dus dat doe ik dan ook maar niet meer. Gwn gaan en laten doen. Je voelt ff die prik en dan is het al weer klaar…

 

Ik heb verschillende soorten knopjes, maar ik heb er ook wel eens een ringetje in zitten en pas geleden zag ik een leuke jongen die een soort van lange naald  van boven naar beneden door zijn oor had, ook wel cool.  Vanaf de achterkant van het bovenste randje, dan soort van voor zijn gehoorgang langs en dan door zijn onderste lelletje…..ik ga er eerst maar eens rustig over nadenken of het iets voor mij is...ik bdl, ik kan ook gwn naar de winkel gaan waar die jongen werkt en er dan van genieten 😃. Hij heeft kort haar bij zijn oren en ik lang, dus dan zou je het bij mij toch niet zien of ik moet eerst ander haar nemen 🤔

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Hey,

Fijn dat het goed ging.

Effe een vraagje, zijn er serieus mensen die op oorbellen letten. Ik raakte die van mij heel vaak kwijt en droeg uiteindelijk 2 verschillende aangezien ik van elk 1 kwijt was, ze leken totaal niet op elkaar, maar niemand zag het, dus zijn er echt mensen die er op letten?

Sorry, was effe benieuwd.

@Tinker.fan fijn dat het goed ging. Veel plezier nog met je oorbellen!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

je kunt ook expres 2 verschillende oorbellen in doen als een 'statement’ en daar is ook niks geks aan, dus....

Ik heb soms in mijn ene oor een knopje met een steentje en in mijn andere oor een ringetje….en ja, het valt mij soms wel op bij anderen, vooral bij jongens die ik leuk vind, dat ze verschillende dingen in hun oren hebben 😉 en soms zeg ik er iets van. Wel iets leuks dan en niks negatiefs, maar meer zoiets als ‘cool, die  verschillende oorbellen/knopjes en meestal vinden ze dat wel leuk…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer