Vraag

oorbellen bij jongens

  • 5 January 2024
  • 6 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi, ik ben een meisje van 14 en ik heb een broer.

mijn broer word binnenkort 16 en ik heb besloten om hem gaatjes prikken als cadeau te geven. 

ik heb het met hem erover gehad (zodat hij niet teleurgesteld is als ik geen cadeau heb) en hij twijfelde aan het begin heel erg. hij vond dat jongens die oorbel(len) nemen dat vaak doen om stoer te zijn. ik denk daar juist totaal anders over en vind dat een jongen die oorbel(len) durft te nemen stoer genoeg is om zichzelf te uiten. en zich ook niks aantrekt van de hokjes.

wat vinden jullie?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hey!  Ik ben het iig helemaal met jou eens.  Het kan stoer zijn maar dat ligt er ook aan wat je in je oor doet toch. dat symbooltje kan ook iets heel liefs of zachtaardigs zijn. Dus niet het gaatje op zich maar wat je er in doet laat zien wat je uit wilt dragen.

Liefs Tover xxx

Hoi @ikweethetnietmeer2009 ,

Ik ben het wel met je eens.

Vind hij het zelf wel leuk om gaatjes te hebben? Dat is het belangrijkste :) Anders moet hij het sowieso niet doen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind oorbellen bij jongens ook prima kunnen. Heb er zelf ook wel eens over nagedacht om ze te namen maar niet gedaan omdat ik het toch niet echt bij mij vind passen.

Had je broer het al eens gezegd dat hij oorbellen zou willen of was het een idee van jou? Het is wel belangrijk denk ik dat je broer het doet omdat hij het zelf echt wil.

Reputatie 7
Badge +9

Had je broer het al eens gezegd dat hij oorbellen zou willen of was het een idee van jou? Het is wel belangrijk denk ik dat je broer het doet omdat hij het zelf echt wil.

Hij heeft zelf nooit gezegd dat hij oorbellen wou. Maar ik ken hem al meer dan 14 jaar en ik heb dus gemerkt dat hij veel vragen stelt over mijn oorbellen en het leuk vindt om ernaar te kijken en leuke oorbellen voor mij te zoeken.

Ik heb aan het begin niet eens tegen hem gezegd dat ik gaatjes als verjaardagscadeau wou geven. Ik begon eerst met de vraag 'lijken oorbellen/gaatjes je leuk?' Zijn eerste antwoord was een typisch antwoord van mijn broer 'weet ik niet'. Toen ik het uitlegde had hij wel zoiets van ja dat lijkt mij leuk. We hebben later even in mijn oorbellen la gekeken en ik heb hem verteld dat als hij gaatjes neemt dat hij dan oorbellen van mij mag lenen. Hij zei ook dat hij de oorbel die ik heb (oorbel+oogje+ringetje boven aan het oor+ touwtje) ook heel leuk vond.

Dus ik heb hem een beetje aangespoord om het te exht te willen want ik wist ergens wel dat hij ee over nadacht.

@ikweethetnietmeer2009 ,

Vinden jullie ouders het eig wel oké?

Je moet het sws eerst wel overleggen. Maar ja als jij wel oorbellen hebt zou het raar/oneerlijk zijn als hij het niet zou mogen...

Reputatie 7
Badge +9

Ze moeten het wel oké vinden want zij hadden vroeger ook oorbellen. Al vind mijn moeder dat mijn broer 1 gaatje moet krijgen maar ik vind twee omdat als 1 oor pijn doet kan je wisselen.

Reageer