Skip to main content

Hoi! Ik ben 12 jaar en ik zit in groep 8 en ben heel onzeker over mijzelf. Ik voel mezelf heel dik ik ben ongeveer  57 kg en 162 cm, ik had mijn bmi getest en ik heb een beetje overgewicht en ik vind dat heel erg. En ik weet niet wat ik er mee moet kan iemand mij helpen of tips geven 

Nou wees gerust voor jou lengte is het niet echt overgewicht     gemiddelde is ongeveer tussen se 45 en 52 kilo bij lengte van 155 dus laat je niet gek maken  als je langer bent mag je zwaarder zijn liefs

je bent supernormaal!!!!!!!! er is niks mis met je gewicht! 57kg voor 162 cm is echt normaal en je hebt een normaal gewicht voor die leeftijd! en een beetje overgewicht “heel erg” vinden is onnodig

Hey 

ik had dit ook ik was heel onzeker in groep 8.

maar een ding eil ik vertellen jij hebt geen overgewicht ! Het is juist een heel normaal gewicht. En ik weet zeker het komt goed je bent mooi zoals je bent.

voor je lengte is het een gezond gewicht, het is gewoon dat je jonger bent en dat kinderen op die leeftijd vaak niet zo lang zijn. al vul je je leeftijd in al s18 zie je dat het gewoon goed is. ik raad je aan om niet af te vallen. 

Reageer