Skip to main content

hey, ik was vandaag mijn bikini aan het passen. dit maakte me heel onzeker want ik vind mijzelf heel lelijk. ik hou van zwemmen maar ben bang dat ik dit dit jaar niet tot bijna niet durf te doen, al helemaal niet in het openbaar. ik wil op dit moment liever dood dan nog een keer die bikini aan te doen. ik weet niet hoe ik snel genoeg aan een bikini body kom. ook heb ik elke keer als ik verdrietig ben ga ik eten en dan echt alles wat ik kan vinden. dit helpt ook niet echt mee met het afvallen. normaalgesproken doe ik ok 3 sporten in de week, met gym erbij sport ik dan ongeveer 7 uur per week. door corona kan dit niet meer en workouts hou ik steeds niet bij. ik weet nu niet wat ik het beste kan doen. hierdoor heb ik soms echt de neiging om gewoon zelfmoord te plegen. ik dacht er ook aan om bijvoorbeeld met mijn vinger in mijn keel steeds als ik iets eet het uit te kotsen maar dat lukt me niet. zou iemand mij kunnen helpen? thx

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende inhoud of links op het forum.

Hoi @gonnieengijsje ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groetjes,

Renske 

De Kindertelefoon 

Hoi @gonnieengijsje ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groetjes,

Renske 

De Kindertelefoon 

heel erg bedankt dat je me helpt. ik durfde eerst niet maar heb het nu ook met mijn beste vriendin erover gehad. alleen over dat deel van de bikini. en ze liet me weer merken dat ze van me houdt. en dat ik gewoon perfect ben hoe ik ben. daar ben ik heel dankbaar voor, net als voor jullie.

Reageer