Skip to main content
Vraag

onzeker voor jongen

  • 26 June 2024
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Hoi, dit is waarschijnlijk een kapot rare vraag maar toch vraag ik het.

ik ben een meisje 14 jaar en ben deze winter kaal geworden door allopecia, ik heb hierdoor al mijn zelfvertrouwen verloren en iedere jongen lacht me nu uit of scheld me uit, ik ben dus heel bang dat ik denkomende jaren of zelfs nooit meer een vriend kan krijgen maar ik ben benieuwd hoe jongens er op dit platform naar kijken?

dus eerlijk, zouden jullie met een kaal meisje nemen of niet?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Anoniemm389,

dit is waarschijnlijk een kapot rare vraag maar toch vraag ik het.

Je mag alles hier vragen hoor en dit is echt geen rare vraag!🙂

Ik vind de persoonlijkheid van een meid echt het allerbelangrijkste. Jij kan er ook niks aan doen dat je door een aandoening je haar bent kwijt geraakt en ik zou je juist willen steunen hiermee want het is gewoon rot dat je hierdoor wordt uitgescholden en wordt uitgelachen.. 

Ik vind dat je mooi bent zoals je bent en je mag echt trots op jezelf zijn hoor! En ik weet ook echt zeker dat je wel iemand gaat ontmoeten die jou respecteert zoals je bent dat gaat echt wel goedkomen heb daar vertrouwen in!😘

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +4

Hoiiii,

Personality on top! Hoe ze eruit ziet maakt eigenlijk niet uit! :]

Groetjes, justGhast

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik ben het helemaal eens met @ItsJustMe !!  Je bent mooi zoals je bent en je komt zeker iemand tegen die jou verdient en jij hem! En dan is het sowieso een veel betere persoon dan iemand die dom lacht om anderen! Wees trots en jezelf! ♥️

Liefs, Tover xxx

Heyy, 

Ik ben het ook helemaal met @ItsJustMe eens! Als het innerlijk maar goed is maakt het uiterlijk mij niet zoveel uit. :)

Badge

Hey!

Maak je geen zorgen, ik snap waar je doorgaat, ookal is wat ik heb vele minder erg, veel sterkte. Als de tijd komt ga je zeker iemand ontmoeten want zoals vele al zeiden is karakter vele belangrijker dan uiterlijk en trouwens ik ben er zeker van dat jij super mooi bent met of zonder haar💖  Trek je niets aan van de jongens die je nu uitlachen, op een dag gaan ze beseffen dat dat verkeerd is ze doen gwn stoer 🙄 ookal is dat dus helemaal niet stoer.

Veel sterkte meid en als je wil praten ben ik er 

Groetjes Noor Xx

Reageer