Vraag

onzeker over selfies/mijn gezicht

  • 15 April 2020
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Soms wil ik via snapchat een selfie van mijn gezicht sturen, of soms vraagt iemand aan mij om een selfie van mijn gezicht. Ik vind dit echt heel lastig, omdat ik mijn gezicht erg lelijk vind en er erg onzeker over ben. Soms krijg ik reacties dat ik echt lelijk ben en soms zeggen mensen dat ik er echt knap eruit zie. 

Heeft iemand tips hoe ik met mijn onzekerheid om kan gaan en zo beter selfies durf te sturen of gwn in het algemeen mijn gezicht op een foto durf te zetten?

Groetjes,

TheColorGreen


4 reacties

Heyy

Grotendeels van de mensen vindt zichzelf best lelijk hoor! Daar hoef je je geen zorgen op te maken . Nu als je je hoofd niet wilt sturen naar mensen , moet je dat ook niet doen . Als je met goede vrienden aan het snappen bent, maakt het niet echt uit of je er nu goed opstaat of niet. Geen zorgen maken en gewoon doen !

Groetjes

Kaas123

 

Heyy,

 

De meeste mensen vinden zichzelf lelijk, terwijl ze gewoon knap zijn. En naar die mensen die zeggen dat je lelijk bent moet je niet luisteren,  ook al weet ik hoe lastig het is. Maar denk aan de mensen die zeggen dat je wel knap bent, anders zouden die dat echt niet zeggen. En iedereen heeft een andere smaak, mischien vind jij die ene jongen/meisje met dat blonde haar en die blauwe ogen, ik zeg maar wat, wel tyfus knap en die beste vriendin/vriend hem lelijk. Jullie zouden het allebei tegen die jongen/het meisje zeggen. Wat vind jij moet die jongen/meisje luisteren naar je vriendin/vriend, denken dat hij/zij lelijk is  en  onzeker zijn? Of moet hij/zij luisteren naar jou, en niet onzeker zijn en denken dat hij/zij er goed uit ziet. Ja precies waarschijnlijk denk je nu dat hij/zij naar jou moet luisteren. Waarom zou jij dat niet moeten doen. En weet je mensen zeggen niet altijd wat ze menen wedden dat bijna iedereen die tegen jou heeft gezegt dat je lelijk bent het niet meende. Mensen willen gewoon dat jij je kut voelt, en ja daar kun je niks aan veranderen. Die mensen vinden jou gewoon een stuk alleen durfen dat niet te zeggen. En naar je beste vriendinnen/vrienden kun je gewoon schijt hebben, die kun je de lelijkste foto versturen en zullen ze op je af knappen nee. En al zouden ze dat wel doen, waarom zou je dan vriendinnen/vrienden met hun zijn?  Maar naar die ene leuke jongen/meisje wil je er natuurlijk wel goed opstaan en ja dat gebeurt ook wel. Smile of give a kiss. Als meisje tenminste. Maar het is niet dat hij/zij zal niet op je afknappen.  En dat is hetzelfde bij al die andere mensen die jij een selfie wil sturen,  die zullen niet op jou afknappen.

 

Good luck

Groetjes,

Lise

Hey @Kaas123 en @Eva.x,

sorry dat ik zo laat reageer, maar ik was even een paar dagen niet op het forum . In ieder geval bedankt voor de tips 👍 hier kan ik wel wat mee. Als ik de volgende keer het weer eng vind om een selfie naar iemand te sturen, zal ik nog een keer jullie berichtjes lezen en dan durf ik het hopelijk wel 😃

Groeten,

TheColorGreen

Geloof me jongen iedereen heeft anderen mening de ene vind bijvoorbeeld body builders kei mooi andere lelijk (body builders ben ik echt niet van) Dus wees niet onzeker iedereen vind wat anders mooi en je mag trots op jezelf zijn.

luister het numer van furtjuh #leukgenoeg dat helpt meschien

 

Reageer