Skip to main content

voelen jullie jullie soms niet onzeker over jullie Piemel. Zo ja wat doe je er dan tegen. want soms denk ik wat als mijn piemel klein is. en als mensen mij uitlagen

je moet je zeker niet schamen en hz denk je dat je piemel klein is? heeft iemand dit gezegd?

@Danoniem  je kunt er toch niks aan veranderen. En wat andere over je lengte denken moet je niks van aantrekken. Die van mij is ook nog klein maar groeit vast nog wel

Niemand gaat je uitlachen over je penis. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je 12 bent net als ik zijn alle penissen nog klein, alleen een paar uitschieters hebben als wat meer, maar het grootste deel van de pikken zijn dan nog klein. Hoe oud ben je en hoe lang is hij?

@Danoniem ...groot of klein maak niet uit het werkt net zo goed met sex of masturberen.  Smaken verschillen en wat de andere zegt of beweert is maar één mening. Onzeker moet je zeker dus niet voelen ..het maakt je niet minder man of zo .En wat is klein in centimeters? ..daar zijn de meningen ook over verdeeld. Voor een Chinees bijvoorbeeld is 10 cm in erectie dus groot. Voor iemand in Kenia die hebben een larger formaat van 21+. De rest van de jongens of mannen zitten gewoon gemiddeld er tussen.

Laat ik je een ding verraden..ja ik heb een grote pik..slap 12 stijf 20 centimeters.  En wat is daar nou vervelend aan ..dat iedereen kijkt naar je grote geslachtsdeel als je naakt bent.  Zogenaamd ‘ grappige ‘opmerkingen  die anderen ook horen die je niet kennen . Meisjes die je afwijzen omdat ze iets gehoord hebben of juist sex met je willen uit nieuwsgierigheid hoe het voelt in d'r vagina. Jongens die zeggen ik heb medelijden met jou zo'n lange wil ik niet is alleen maar een nadeel.

Dus nooit is het goed maar ben gewoon tevreden komt het zeker goed met jouw vraag hier ook.🙂

Reageer