onzeker over mijn neus

  • 25 October 2021
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy iedereen is ergens wel onzeker over.

Dit is niet om andere naar beneden te halen en zeker niet om andere belachelijk te maken, hier helpen we elkaar en geven tips.

Ik ben zelf erg onzeker over mijn neus en de grote ervan, de vorm is niet zo zeer heel lelijk maar het is gewoon echt de grote. Het begint ook soort hype waar iedereen maar een mooi en kleine neus heeft en om me heen heeft iedereen dat maar alleen ik heb het weer niet en vind het vreselijk mijn hele gezicht veranderd er gewoon door 

 

 

( tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 12 ‘  Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.’   )


3 reacties

Ik ben heel onzeker over m'n borsten enzo

Ik ben zelf erg onzeker over mijn neus en de grote ervan, de vorm is niet zo zeer heel lelijk maar het is gewoon echt de grote. Het begint ook soort hype waar iedereen maar een mooi en kleine neus heeft en om me heen heeft iedereen dat maar alleen ik heb het weer niet en vind het vreselijk mijn hele gezicht veranderd er gewoon door 

 

Je moet je er niks van aantrekken. Waarschijnlijk valt het alleen jou op

Reputatie 2
Badge

Ik ben heel onzeker over m'n borsten enzo

Iedere borst is anders en dsar hoef je echt niet onzeker te zijn of ze nou groot, klein, hangen of scheef staan het is allemaal echt niet zo erg als dat je denkt dat het is iedereen gaat maar van het perfecte plaatje uit maar iedereen is op zijn eigen manier mooi 

Reageer