Vraag

onzeker over mijn lichaam

  • 10 April 2024
  • 8 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey ik ben een meisje van 13 en ik ben best onzeker over mijn lichaam….

Ik ben cupmaat 75a (dus niet hele grote borsten zeg maar) en mijn kont is best wel plat niet super plat ofz maar niet een dikke grote ronde kont zoals andere meiden uit mijn klas! En dan heb ik het gevoel alsof jongens dan juist alleen op meiden vallen met grote borsten en een dikke kont en dat vind ik eigenlijk echt niet leuk :(     Maar mijn vraag is vinden jongens het erg als een meisje niet grote rondingen heeft ? (Dikke tieten , grote kont)


8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik weet zeker dat jongens (ik ben er zelf ook 1) absoluut niet alleen maar grote borsten mooi vinden en grote achterwerken enzo. Mij maakt het helemaal niks uit. Dat zijn allemaal verhaaltjes die mensen de wereld in gooien om stoer te doen en net te doen alsof groter en grootste alleen maar goed is. Echt onzin. Net als jongens die net doen of ze ik weet niet hoe lange en grote penissen hebben, echt flauwekul en ook helemaal niet belangrijk, Als jij gewoon jezelf bent en een leuk persoon met bijv interessante hobby’s of leuke interesses dan is dat al veel belangrijker dan cupmaten ofzo. En als ik dan toch moet zeggen waar ikzelf het eerste naar kijk als je een 1e indruk krijgt dan zijn dat de ogen, de lach en het haar :) en een mooi lijf is wmb niet per sé met grote borsten, dat hoeft helemaal niet. En ik weet wel zeker dat meer jongens dat vinden.  Wees dus fijn jezelf, dan ben je al heel mooi !😍

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Ik heb niks meer toe te voegen aan de reactie van @Tover01 ben het helemaal met hem eens!😊

Groetjesss van ItsJustMe <3

Reputatie 4
Badge +3

Hey! @Tover01 heel erg bedankt voor je lieve reactie en dat je überhaupt de tijd hebt genomen om deze reactie te schrijven onder mijn topic! Echt heel lief :) 

Ik ben wel blij dat ik weet dat de meeste jongens dan dus eerst naar de persoonlijkheid kijken dus dat maakt me wel heel blij !

 

Reputatie 4
Badge +3

Oh en als een jongen onzeker is over zijn penis….

weet dan dat serieus meiden daar totaal niet om geven echt tenminste ik echt niet want ja ik weet niet meiden kijken ook gewoon naar de persoonlijkheid en het gaat ons helemaal niet om of je nou een grote penis of kleine penis hebt want ja iedereen heeft een andere penis net zoals vrouwen een andere vagina hebben en iedere penis of vagina is uniek naar mijn mening! :)

Reputatie 7
Badge +12

@Chocomel123  zo is het!  Goed dat je het nog even zegt. Er zijn ontzettend veel jongens die hier vragen of hun penis lang genoeg is enzo. Ik wist al een hele tijd dat dat niet belangrijk is maar  veel jongens maken zich er idd druk om en meisjes ook over hun vagina enzo. Ik vind mensen ook mooi zoals ze zijn! Jij ook bedankt voor je reactie!
Liefs, Tover xxx

Reputatie 1
Badge

Ik snap je onzekerheid maar iedereen heeft een eigen smaak. Persoonlijk hou ik niet van grote borsten en grote billen.  En hoe jij jezelf beschrijft klinkt perfect. Dus dont worry!

Reputatie 4
Badge +3

Ben het helemaal eens met @Tover01  En wat @Chocomel123  over de penissen is ook helemaal waar. 

Reputatie 2
Badge +3

Hey ik ben een meisje van 13 en ik ben best onzeker over mijn lichaam….

Ik ben cupmaat 75a (dus niet hele grote borsten zeg maar) en mijn kont is best wel plat niet super plat ofz maar niet een dikke grote ronde kont zoals andere meiden uit mijn klas! En dan heb ik het gevoel alsof jongens dan juist alleen op meiden vallen met grote borsten en een dikke kont en dat vind ik eigenlijk echt niet leuk :(     Maar mijn vraag is vinden jongens het erg als een meisje niet grote rondingen heeft ? (Dikke tieten , grote kont)

Hey om te beginnen iedereen is perfect op zijn manier 

2- je bent maar 13 je borsten zullen nog groeien

3-mezelf en voor veel andere jongens maakt borsten of de kont niet uit ik kijk veel naar innerlijk, hetzelfde voor meisje (denk ik) je gaat niet iemand afwijzen omdat die een kleine dingdong heeft 

Reageer