onzeker over mijn hangborsten :/

  • 16 December 2021
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Badge

heyy,

ik ben een meisje van 13 en ik ben enorm onzeker over mijn borsten. ze hangen namelijk echt heel erg, ik heb die typische lelijke hangende rechte en platte borsten. (ze zijn zelfs zo plat en hangerig dat ik ze gewoon kan omvouwen zodat je m tepel helemaal niet meer ziet) en ze staan ook uit elkaar en het vlak van mijn tepel en mijn tepel zit echt gewoon aan de onderkant van mijn borst. ik vind dit echt heel erg lelijk. ik draag nu een normale bh met vulling zonder push up of iets (snachts draag ik mijn bh ook omdat ik het gevoel van mijn hangende borsten heeel ongemakkelijk en oncomfortabel vind) maar ik vind het nog steeds niks. daarom dacht ik dat een push up bh misschien wel wat is maar ik ben bang dat mijn bh dan niet word opgevuld met mijn borst. en als ik dan sws een push up bh wil kopen moest ik van mijn moeder naar de lingeriezaak zodat ze mijn borsten kunnen opmeten maar ik vind dat echt niks en ik wil ook echt niet dat er mensen aan mijn lichaamsdelen gaan zitten ookal zijn dit vrouwen.

 

kortom.. help me 

xx 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

als je je zorgen maakt om het meten, kun je het gewoon zelf doen! als je gewoon een sizing chart opzoekt online en zelf een meetlint pakt lukt het prima.
borsten zijn er in alle vormen en maten, en ze zijn allemaal mooi, dat ze hangen door zwaartekracht is logisch en niet raar of lelijk. JIJ moet je er gewoon comfortabel mee worden!! <3

Goede bh's kunnen inderdaad enorm helpen. Misschien is daarom toch wel een goed idee om inderdaad eens naar een lingerie winkel te gaan. Ik snap dat je daar niet zo op zit te wachten, maar misschien is het het toch wel waard om je comfortzone een beetje te verleggen als je daardoor wellicht wat beter in je vel gaat zitten. Deze vrouwen zijn alles gewend en zien alle soorten en maten borsten elke dag. Voor hun hoef je je dus echt niet te schamen. Ik heb het laatst ook een keer gedaan met twee goede vriendinnen. Het valt echt wel mee, die medewerkers zijn super vriendelijk en snappen het echt dat je het misschien een beetje ongemakkelijk vindt. Je kunt er best wel een leuk uitje van maken. Houd het luchtig, beetje geinen, hartstikke gezellig.

 

Je kunt ook altijd eens zo'n zaak binnen lopen (met je moeder of vriendinnen) en gewoon eens zelf wat wat passen. Misschien vind je dan zelf al wel wat dat goed past. En als je er eenmaal bent, is het misschien ook makkelijker om toch eens om hulp te vragen van een medewerkster.

Reageer