Beantwoord

Onzeker over mijn grote

  • 21 October 2018
  • 8 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
I ben 14 jaar en stijf is hij 11cm heb nog geen zaadlozing (natte droom) gehad. Kan dit ermee te maken hebben?
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 October 2018, 23:32

Bekijk origineel

8 reacties

Meid hier😅

Maar na een tijdje op dit forum te heben rond gehangen😅 en bio les😅 weet ik ondertussen ook wel wat over jongens👍🏻

Lang niet ale jongens kreigen een natte droom.
Beetje gekken mischien vraag maar doe je wel al mastrubeeren? Wand dan zie je vanzelf waneer je een zaadlozing kreigt👍🏻

Ook is de een eerder en de ander laater. Ik was ook laat met de meiden dingen. Misschien ben jij wat laat met de jongens dingen en dat is niet erg👍🏻 ales groeit en ontwikkelt nog vol op👍🏻 dus maak je daar maar geen zorgen over.

Over grooten enzo weet ik niet veel maar ik weet wel dat het best lang kan doorgroeien👍🏻

Ik hoop dat ik toch een beetje heb kunen helpen👍🏻
Dankjewel voor je reactie. maar mijn vriendin wouw het al eens doen, maar ik wist niet goed wat ik moest doen omdat ik dacht dat hij niet zo groot was.
''wouw het al eens doen'' bedoel je sex hebben?

Hou oud zijn juilie?
Voel jij je daar confortaabel bij?
Wil jij ook?

Je hoeft neit onzeker te zijn over de grooten zo als ik al zij weeten meiden daar vrei weinig van af en om heel eerlijk te zijn zou de groote mij niet uitmaaken👍🏻 ale borsten zijn verschillen zelfde met piemels👍🏻 als jou vriendin kleine borsten hat zou jij dat erg vinden of juist heele grooten? Dat maat toxg niet veel verschil?

Als jij het wilt en je voelt je daar goed bij en zij ook top 👍🏻 ga anders eerst een beetje verder maar niet meteen sex👍🏻 dan leer je alkaars lichaam kennen zonder meteen heel ver te gaan👍🏻

Xx👍🏻
BTW er staat in je profiel dat je ene meisje bent👍🏻dan weet je dat👍🏻
Nogmaals dankjewel. wij zijn allebij 14 en zijn al 1 en een half jaar samen. Maar ik zou inderdaad nog even wachten.
En ik vind het ook niet erg dat zij niet zo grote borsten heeft.

groetjes!
Precies👍🏻 14 jaar vind ik trouwens wel kunen hoor👍🏻 maar misschien is eerst elkaars lichaam Leeren kennen wel handig dan begin je er ontspannen en zekerder aan denk ik (ben Maagd maar goed😂)

Dus zij vind het echt niet erg als die van jou wat aan de kleine kant is👍🏻 juilie groei spurt is echt nog niet voorbij👍🏻

Geen dank👍🏻❤️
Jij weet er wel wat van he? En ben trouwens ook nog altijd maagd wat eigenlijk logisch is.
Ja hahahhah😂 na 4 jaar biologie als Keuze vak dus echt diep er op in😂 en ervaringen van dit forum weet ik ondertussen wel wat ja. Ook geef ik advies altijd met mijn gevoel. Wat zou ik doen, wat zou ik fijn vinden. Dat sort dingen👍🏻

Ja dat is eigelijk lochiech door je eerder verhalen 👍🏻

Ik help gewoon graag denk ik maakt mij ook gelukig😂👍🏻

Reageer