Vraag

onzeker over mijn borsten

  • 7 April 2024
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Heyy, ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb cupmaat 70B, veel vriendinnen hebben kleiner en een paar hebben groter, ik zelf vind ze te groot (terwijl dat eign wel mee valt) ik draag nooit strakke dingen maar nu de zomer komt wil ik dat wel, maar ik durf het ook weer niet. Ik ben bang wat mensen gaan denken enzzzz iemand tips? En wat is jullie cupmaat en leeftijd???


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi ik zou gwn iets strak dragen in de zomer allenย vrouwen hebbenย borsten ย en dat is ook normaal je hoeft je daar niet voor te schamen niemand vind het raar

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, er is niets geks aan jou hoor. Het hoort bij jou, en zo is het gewoon. ๐Ÿ˜Ž En als je niet meteen iets straks aan durft kun je misschien ook eerst eens uitproberen hoe je je erbij voelt , thuis of bij je bff's bijvoorbeeld, Je zal zien dat het best goed gaat en dan durf je ook ergens anders de dingen aan te doen die je eigenlijk wilt. En als je het toch spannend vind, kijk maar eens in dit topic, daar staan adviezen die jij ook kunt gebruiken denk ik :)

Weet je,ย  het mooiste isย  dat je gewoon lekker mag doen wat jij zelf kiest, en als je uitstraalt zoals hij in het topic doet โ€œdit ben ik, so whatโ€ dan komt het goed :)

Succes bij het kiezen!
Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

Wat vervelend om te horen. Ikzelf ben nu 13 maar ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ik voelde me onzeker en stopte (nu nog steeds) alles weg in oversized kleding. Maar het gene wat mij heeft geholpen is om gwn te accepteren over wie je bent. Ofdat je nou stressed of niet stressed, het verranderd niks aan je probleem.
De manier waarop ik het zie, als je de regenboog wilt, moet je eerst door de regen heen.

Reputatie 4
Badge +1

Hey hey

Cupmaat 70B voor een 12-jarige is helemaal prima! Bij sommige meiden beginnen hun borsten al vroeg te groeien, bij anderen pas later. Ik zou gewoon dragen wat JIJ wilt, laat die mensen lekker denken! Je zou ook nog een "topje" (geen shirt, maar dit: https://www.zalando.nl/next-bustier-multi-coloured-nx381j05f-t11.html) kunnen dragen, maar dan moet je wel opletten dat je tepels niet door"schijnen"/zichtbaar zijn. Een topje is wat anders dan een bh en dan lijken je borsten soms wat kleiner!

Badge

Zelf ben ik 16 met cup D, dus het valt echt mee! Ik zou er niet te onzeker over zijn, niemand heeft de โ€˜perfecteโ€™ borsten. Mijne waren toen ik 12 was ook nog niet zo groot en 4 jaar later heb ik cup D.ย 

Reageer