Skip to main content
Vraag

Onzeker over mij in een bikini

• 26 januari 2025
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ga in de meivakantie ga ik naar Kroatië, wat betekent lekker zwemmen enzo.. nouja zwemmen vind ik hartstikke leuk maar wat ik aan doe tijdens het zwemmen minder.. want ik heb eigenlijk altijd in een zwempak gezwommen en sinds mijn borsten een heel klein beetje zijn gaan groeien ben ik daarmee gestopt en ben ik gewoon een t shirt en een zwembroek aan gedaan en daarmee gaan zwemmen.. ik ben niet zo een meisje meisje die in een bikini gaat zwemmen, maar eigenlijk wil ik dat wel want word elke keer raar aangekekn in mn shirt en zwembroek en wil niet altijd zo zijn snap je? Ik ben 14 trouwens en heb nog niet eens zulke grote borsten, heb nog geen eens een bh dus wat moet ik nou eigenlijk doen

3 reacties

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 26 januari 2025

Hoi ik ben precies zo!!!

Doe vooral lekker waar je zin in hebt 

Ik zwem zelf of in een bikini top en een meisjes zwembroek van de Hema deze is er in roze blauw en zwart dacht ik en hij zit heel lekker je kunt ook een uv t- shirt aan doen of dus een top .

Niet een touwtje met driehoekjes ( mijn mening)

Die van mij is van my and my monkey 

Veel succes met uitzoeken en veel plezier in Kroatië 

Groetjes Sterre een trotse zwembroek draagster 😉

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 68 reacties
  • 26 januari 2025

hoii ​@Aaanoniempjeeeee 

ik zou zeggen draag gewoon wat je wilt ook als mensen kijken ik zelf ben 12 maar ik heb nu al C75 van bh’s en ik draag een badpak en het is niet erg als je nog geen bh’s draag maar wel heel leuk kroatie.

maar oke veel plezier en draag gwn wat je wilt en let niet op wat mensen zeggen of hoe ze kijken.

veel knuffels en kusjes 

liefs - N

AnAnIEm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 157 reacties
  • 26 januari 2025

Heyhey

als meisje loop je der toch altijd een beetje bloot bij als je op strand loopt of in zee zwemt. Ik zelf vind een broekje met een te korte tshirt erover (met niks eronder) helemaal niet erg ik vind het zelfs leuker dan een bikini. Maar pak dan geen witte want die gaat als ie nat is doorschijnen en je ziet meteen je tepels en het plakt aan je lijf. En vergelijk jezelf niet met andere meiden want niet iedereen is even goed voorzien van borsten en zo, en niet iedereen is even slank of durft rondlopen in superminibikinietjes.

Je kan ook een bikini-bralette das een bikini die een beetje eruitziet als een sport bh-topje, dus niet met smalle bandjes en niet met mini driehoekjes. Of een triangel bikini die is met grote driehoeken zegmaar, die in het midden vooraan vast zitten. 

(En ik zal van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik zo van die string touwtje-blote-billen dingen egt niet mooi vind!) 

Veel sukses in Kroatie!  

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen