Hoi, ik ben heel erg onzeker over mijzelf, als zolang ik kan herinneren. Mijn vriendinnen zijn allemaal heel erg knap dus dat helpt ook niet echt. Ik doe echt me best I’m ‘self love’ te hebben. (Om van mezelf te houden zoals ik ben) maar ik kan het niet. Elke keer als ik denk dat ik oké ben, is er weer iemand (meestal een jongen) die zegt: ‘vliegveld’ (omdat ik een groot voorhoofd heb) of ze noemen me gewoon lelijk en ik ben er echt klaar mee. Ik heb echt alles geprobeerd, betere kledingstyle, mijn haar krullen, stijlen, enzovoort. Ik weet niet wat ik verkeerd doe waarom iedereen mij zo lelijk vind. Ben ik echt zo lelijk dat iedereen het moet zeggen? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik ben echt op het punt om niet meer naar buiten te gaan zonder kleding dat mijn hele lichaam bedekt. Ik wil mezelf niet haten, maar ik doe het wel. Kan iemand mij helpen? En het rare vind ik trouwens ook dat ik echt iedereen op de wereld mooi vind (behalve mezelf). Ik vind dat mensen met een slechte persoonlijkheid lelijk zijn.
Hey
ten eerste, je bent niet lelijk!
Hoi, ik ben heel erg onzeker over mijzelf, als zolang ik kan herinneren. Mijn vriendinnen zijn allemaal heel erg knap dus dat helpt ook niet echt. Ik doe echt me best I’m ‘self love’ te hebben. (Om van mezelf te houden zoals ik ben) maar ik kan het niet. Elke keer als ik denk dat ik oké ben, is er weer iemand (meestal een jongen) die zegt: ‘vliegveld’ (omdat ik een groot voorhoofd heb) of ze noemen me gewoon lelijk en ik ben er echt klaar mee. dat vind ik ten eerste belachelijk en kinderachtig, ze zijn zelf ook vast niet de mooiste en dan hoef je het nog niet in iemands gezicht te zeggen! Je zou het kunnen negeren want het is helemaal noet waar! Jij bent hartstikke mooi! En je bent jezelf , voor mij is dat de schoonheid dus je bent voor .ij van binnen en van buiten hartstikke mooi! Je moet jezelf niet naar beneden laten halen door zulke mensen(moet ik nodig zeggen)Ik heb echt alles geprobeerd, betere kledingstyle, mijn haar krullen, stijlen, enzovoort. je hoeft helemaal niet te veranderen.
Ik weet niet wat ik verkeerd doe waarom iedereen mij zo lelijk vind.jij doet niks verkeerd, en ik vind je wel mooi. Je moet het eigenlijk geen aandacht geven, dan is voor hun de lol er snel van af.
Ben ik echt zo lelijk dat iedereen het moet zeggen? nee, helemaal niet! Ik vind je hartstikke mooi!
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik ben echt op het punt om niet meer naar buiten te gaan zonder kleding dat mijn hele lichaam bedekt.dat moet je niet doen, en al zeker niet omdat anderen zulke dingen erover zeggen, dat geeft aan dat zei hun plezier er uit kunnen halen en dat wil je niet.
Ik wil mezelf niet haten, maar ik doe het wel. Kan iemand mij helpen? of ik je kan helpen weet ik niet, hopelijk helpt dit! En je hoeft jezelf niet te haten! Jij bent mooi zoals je bent!
En het rare vind ik trouwens ook dat ik echt iedereen op de wereld mooi vind (behalve mezelf). Ik vind dat mensen met een slechte persoonlijkheid lelijk zijn. mensen die een rot persoonlijkheid hebben zijn in mijn ogen rot van binnen en lelijk van buiten, ookal denken anderen daar wat anders over.
Hopelijk helpt dit!
Groetjes Gebruiker c
Heyy
Dat mensen je lelijk vinden kan waar zijn. That's life, shit happens.
Daarnaast zijn er ook mensen die je knap vinden. Die zeggen het alleen niet. Iemand uitschelden is veel makkelijker dan iemand een compliment geven.
Mooi en lelijk bestaat eigenlijk niet. voor de ene ben je mooi, de ander vind je minder mooi. Elk z'n smaak.
Groetjs
Hoi
Zoals Gebruiker c zei, hoef je jezelf helemaal niet te veranderen. Dat anderen het nodig vinden om idiote opmerkingen te maken over jouw uiterlijk, is in de grond een probleem dat bij hen ligt. Misschien zijn ze zelf niet tevreden met hun voorhoofd, wat dan naar buiten komt in de vorm van een opmerking over het jouwe. Of misschien vinden ze je net mooi, maar voelen ze zich te stoer om dat toe te geven. ‘t Is wat, die ingewikkelde gevoelens van tieners.
Denk je dagelijks voor de spiegel te kunnen staan, en dan iets op te noemen dat je mooi vindt aan jezelf? Dat kan elke dag hetzelfde zijn, elke dag wat verschillend, of iets in de vorm van een schema, zoals: maandag is het appreciëren van je mooie ogen dag, dinsdag is het appreciëren van je glanzende haar dag, enzovoort.
Ik kan me heel goed voorstellen dat zulke nare opmerkingen van anderen je onzeker maken. Storen de opmerkingen je erg en blijven ze maar terugkomen, kan je deze gerust melden bij je mentor. Terugkerende nare opmerkingen vallen namelijk onder pestgedrag. Ik vermoed trouwens dat jij niet het enige slachtoffer bent van deze pesters. ‘t Ligt dus niet aan jou; eerder aan hen.
Gr. Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.