Skip to main content
Vraag

onzeker over lichaam en douchen met team

• January 11, 2025
  • 2 reacties
  • 266 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Okay hoi ik ben een meisje van 13 ik ben zelf erg onzeker over mijn lichaam

ik zit in de 2de en heb cup maat aa ik vergelijk mezelf heel erg met andere meisjes

ik zit in een volleybal team en nou is laats gevraagd of we gingen douchen met z’n allen

nou ben ik erg bang want als ik de enige ben die niet gaat douche voel ik me een beetje alsof ik iets verberg maar ik ben ook bang dat als die meiden me naakt zien me dan een beetje belachelijk maken aangezien zij wel een mooi lichaam hebben wat moet ik doen?

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 12, 2025

Hoi!

Ik snap volledig dat je je zo voelt, maar je hoeft je echt nergens zorgen over te maken! Die meiden die volgens jou een '’mooi lichaam'’ hebben zijn hoogst waarschijnlijk ook heel onzeker! Bovendien is een kleine cup maat helemaal niet erg en is dat niets om onzeker over te zijn, iedereen ontwikkeld op z'n eigen tempo! 

Ik zou dus gewoon gaan (ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) maar als je echt niet wilt kun je het er met je coach er over hebben of als je dat niet durft, zeggen(/liegen) dat je eczeem hebt, waardoor je huid nogal pijn gaat doen als je doucht en extra rood wordt, waar je je voor schaamt.  (Als jij je onzeker voelt over je lichaam, verplicht niemand je die toch zo bloot te laten zien, dat is jouw keuze!)  

Alsnog, suc6! <3

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 12, 2025

Heey heel erg bedankt voor je tip ik ga het gebruiken en ik denk dat het wel goed gaat komen