Skip to main content

hey ik ben 12 jaar en ik heb al cup d .ik ben hier vrij onzeker over .is het normaal dat ik al cup d heb ?

Heyy

Bij ieder meisje beginnen de borsten zich op een andere leeftijd te ontwikkelen. Bij de een is dat wat vroeger en bij de ander weer wat later. In jouw geval ben je wat vroeger begonnen met de pubertijd en zijn je borsten wel wat boven gemiddeld, maar dat is echt niks om je voor te schamen! Je hebt misschien een grotere cup maat dan je klasgenoten, maar dat trekt de komende jaren wel weer bij!

Probeer je niet al te onzeker te voelen over je lichaam het is echt niks ergs! Jij bent mooi zoals je bent🙂

Groetjes van mij!

Het verschild heel erg per meisje, er is dus niet perse een “goede” cupmaat. Misschien ben je al eerder in de puberteit gekomen waardoor je eerder dan gemiddeld een wat grotere cupmaat hebt. Dat is niet gek, raar of lelijk hoor.

Heb precies  het zelfde gehad 

ben nu 16 en ben blij dat ik nu wel een groote cup heb want vind het veel mooier in me kleeren

Ben er ook heel onzeker over geweest en nog steeds 

En als je kleiner of niet zichtbaaren borsten wil 

Kan je een sport bh of binder draaien

Draag vaak een binder omdat  ik Nonbinaar ben en dan een periode heb dat ik liever een jongen  ben 

Maar wil ook wel een meisje  zijn maar het zijn ook maar periodes 

Dus ben blij met wat je hebt

Maar wees er niet te onzekker

Gr bren

Reageer