Vraag

Onzeker over borsten

  • 21 August 2023
  • 6 reacties
  • 335 Bekeken

Badge

Hoii, ik ben 12 jaar sinds juli (nog niet zo lang dus...).

Ik heb 70B als ik geen bh aan heb lijkt het kleiner dan met bh volgensmij is dat normaal mr ja... 

Het voelt alsof ik echt xxl borsten heb

Mijn vriendinnen hebben nog niet, k ga naar de middelbare k ben onzeker over mijn borsten k draag alleen maar over sized kleding want wil niet dat het heel erg opvalt maar zelfs daar zie je het🫤…

Mijn vraag is, is het normaal om 70B te hebben en nog niet zo lang 12 te zijn?? Vgsm is mijn bh wel een klein beetje te groot (mr 70 a was te klein en 75 a was te groot.... 70B zat het best bij de hunkemollor) laat weten wat jullie maat was op je 12de (of nu).


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Vervelend dat je je zo onzeker voelt! Het is echt niet nodig om je zo onzeker te voelen!

Ik heb zelf 75C of 70C  (moet eigenlijk grotere bh) dus ik ga je proberen te helpen.

Als je je bh niet goed zit, moet je echt opzoek naar een andere winkel, maat of even aan je moeder vragen. Zij kan je helpen. Want een goede maat is echt heel belangrijk: anders gaat het pijn doen/irriteren. Of gaat je borsten als je ouder bent lelijk zitten.

De bh's bij de hunkemuller zijn vaak heel 'sexy' en dat is eigenlijk nog niet nodig op jou jonge leeftijd. Als die bh's niet passend zijn, dan kun je opzoek naar andere bh winkels. Livera vind ik zelf heel fijn!

 

Succes alvast op de middelbare❤️

Badge

Dankjewel❤️! Ik heb geen sexy bh er zit bijna geen printje op(wou ik zelf ook niet) opzich zit ie wel goed mr k denk dat k me zelf nog wat ongemakkelijk bij voel.. miss moet k er gwn aan wennen maar ben jij 12 en heb je 75c of 70c? 

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel❤️! Ik heb geen sexy bh er zit bijna geen printje op(wou ik zelf ook niet) opzich zit ie wel goed mr k denk dat k me zelf nog wat ongemakkelijk bij voel.. miss moet k er gwn aan wennen maar ben jij 12 en heb je 75c of 70c? 

Ik ben zelf 14 en ik heb 70c, maar ik ga binnenkort opzoek naar een maat groter dus ik heb eigenlijk grotere bh nodig.

Ik moest er ook lang aan wennen dus dat kan goed!

Hey, ik heb zelf een 75D maar ben ondertussen ook al 17. Super vervelend dat je je er onzeker over voelt. Zoals iemand hiervoor ook al zei is een goede bh heel belangrijk dus zorg wel dat je die hebt. Ik vind dat je er gewoon trots op moet zijn er zijn waarschijnlijk genoeg meiden die er jaloers op zullen zijn en zouden willen dat ze al zo’n cup maat hadden ( al hoef je er natuurlijk niet te koop mee gaan lopen) , maar ik begrijp ook wel dat je je er onzeker over voelt. Misschien zou je een soort sportBH kunnen proberen, ik heb hierin altijd het gevoel dat mijn borsten iets meer worden platgedrukt en dus ook kleiner lijken. 

Reputatie 2
Badge

Hey meid ik snap het heel goed, ik had toen ik 12 was cup 75C dus ik snap het heel goed. Nu ben ik 17 met cup 85 DD, en ik voel me soms ook onzeker over de grote van mijn borsten. Vooral toen ik 12 was ook, omdat ze altijd te zien zijn in je kleding. Maar het is niks om je onzeker over te voelen. De grote van je borsten en wanneer ze beginnen te groeien kan je niks aan doen. Sowieso ben je mooi zoals je bent! Maar ik zou wel met je moeder op zoek gaan naar een goeie bh. Je kan ze bij de hunkemöller halen, ik haal daar ook al mijn bh’s en ze hebben ook bh’s die niet heel sexy zijn. Ze zijn wel duur, maar dat zijn ze volgens mij overal wel.

Badge

het lijkt mij kut om onzeker te voelen daarover. mijn tip is geef het de tijd je bent pas 12 het komt vast wel

Reageer