onzeker meisje

  • 23 February 2020
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

mijn ouders noemen me dik en k ga dat best wel geloven. Nou ben ik al super onzeker uit mezelf en ben ik altijd al wel bezig geweest met afvallen. Hierdoor heb ik een eetstoornis opgelopen. Dit is natuurlijk niet niks maar dit is allemaal achter de rug van mijn ouders om gegaan. Mijn ouders weten daar nu nog niks van dus ja da is wel een punt. Nu heb ik weer een terugval in mijn eetstoornis en stond ik er tot 3 weken gekeden alleen voor. Mijn baas (tweede moeder) is er achter gekomen. Ze wil me super graag helpen en ze doet ook hele erg haar best maar ik weet niet meer hoe ik verder moet. 

Heeft iemand tips?


1 reactie

Hoi

 

Als je niet goed weet hoe het verder moet zou je, eventueel vergezeld door je baas, naar de huisarts toe kunnen. Deze kan je professionele hulp aanbieden, waardoor je doelgericht en efficiënt geholpen zou kunnen worden. 

 

Denk je dat je je ouders zou kunnen inlichten? Dat zou met de steun van je baas kunnen. Met je ouders op de hoogte zou je dit niet meer hoeven verbergen, wat me prettig lijkt. Ook zouden je ouders wat meer op hun woorden kunnen letten, zodat ze zo min mogelijk uitspraken doen waar jij onzeker van wordt.  

 

Gr. Kenshin

Reageer