Beantwoord

onzeker lengte

  • 24 October 2018
  • 6 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben echt best wel lang (1.85) en ik ben een meisje dus dat is echt tering lang.ik vroeg me af of e nog anderen lange meiden op deze site zittten waar ik mee kan praten xx
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 October 2018, 18:30

Bekijk origineel

6 reacties

Ik ben zelf 1. 73 en ik vond mijzelf lang.... Sorry๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿป

Je kan in iedergeval model worden๐Ÿ‘๐Ÿปโค๏ธ
Als je nou zoiets hebt van mijn toekomst partner is dan dus vaak korter..... Zou ik me daar niet teveel zorgen om maaken love komt als het komt๐Ÿ‘๐Ÿป

Als je nou nog groeit en denk van omg nee dan zou je langs de huisarts kunnen gaan en dit bespreeken๐Ÿ‘๐Ÿป

Maar ik vind lange mensen altijd wel ja.... Hoe zeg ik het... Ik vind het altijd wel mooi staan (beetje vaage uitleg maar kon niet de juiste woorden vinden๐Ÿ˜…๐Ÿ‘๐Ÿป)

Xxโค๏ธ
Ik ben zelf 1. 73 en ik vond mijzelf lang.... Sorry๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿป

Je kan in iedergeval model worden๐Ÿ‘๐Ÿปโค๏ธ
Als je nou zoiets hebt van mijn toekomst partner is dan dus vaak korter..... Zou ik me daar niet teveel zorgen om maaken love komt als het komt๐Ÿ‘๐Ÿป

Als je nou nog groeit en denk van omg nee dan zou je langs de huisarts kunnen gaan en dit bespreeken๐Ÿ‘๐Ÿป

Maar ik vind lange mensen altijd wel ja.... Hoe zeg ik het... Ik vind het altijd wel mooi staan (beetje vaage uitleg maar kon niet de juiste woorden vinden๐Ÿ˜…๐Ÿ‘๐Ÿป)

Xxโค๏ธ

oke dankje . ik kan geen model worden daar ben ik te lang voor. ik ben al bij de dokter geweest maar nouja dat was iets te laat maar bedankt voor je andwoord xx
Er zijn ook kleine modellen dus langen kan ook๐Ÿ‘๐Ÿป

Kon de huisarts niks doen?

Vind je het zelf niet mooi of verveelend?
Er zijn ook kleine modellen dus langen kan ook๐Ÿ‘๐Ÿป

Kon de huisarts niks doen?

Vind je het zelf niet mooi of verveelend?

nou ja ik was gestopt met groeien en je kunt niet krimpen vandaar
Hoi

Je bent onzeker over je lengte. 1m85 ligt inderdaad boven het gemiddelde, maar er zullen zeker mensen zijn die dit mooi vinden. Iedereen vindt wat anders mooi.

Je kan voor zover ik weet niet krimpen of iets dergelijks, dus het wordt eerder een kwestie van jezelf aanvaarden. Iedereen heeft wel iets waar hij of zij onzeker over is, maar daarnaast heeft iedereen positieve kanten. Kijk maar eens naar jezelf. Misschien heb jij wel heel zacht haar, of mooie ogen.

Groetjes
Kenshin
Hey,
ik ben zelf 1.82, en dat vind ik ook best lang. Vooral omdat jongens pas later groeien ziet het er heel raar uit als ik in mijn klas zit. Ik ben veruit de langste, maar ja. Ik zou wel 5cm kleiner moeten zijn. Ik denk dat ik liever lang dan klein ben๐Ÿ˜… het lijkt me alleen een beetje gek als je een vriend hebt.... xx

Reageer