Skip to main content
Vraag

Onzeker, iemand tips?

• July 6, 2025
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

heyyy ben er weer ik ben onzeker over mijn lichaam maar ik heb een paar vragen

1. hoe kan ik dunner worden hebben jullie miss een goede app of workout dat ik kan doen
  2. hoe kan ik me gezicht mooier maken maar ik bedoel gwn een goeie skincare routine of een goeie product voor me gezicht.
  3. hoe kan ik me tanden witter maken 
  4. hebben jullie een leuke film of serie die ik kan kijken netflix of disney 
  5. een leuk liedje maakt niet uit welke genre 
  6. Tekst is aangepast vanwege forumregel 8. Reclame maken is niet toegestaan.
  7. en hebben  jullie een leuke designe voor een verjaardag voor mijn nagels de thema is wit en roze dus miss een bloem of idk weten jullie welke designe en welke kleur
  8. en als je nog iets wilt zeggen kan het hier 

Kusjes en knuffels 

Liefs N

2 reacties

• July 6, 2025

Hii

Je hoeft niet af te vallen hoor, je bent goed zoals je bent! Skincare gebruik ik niet veel dus heb niet echt een tip

Tekst is aangepast vanwege forumregel 8. Reclame maken is niet toegestaan.

Voor je nagels is roze nagellak en witte plakhartjes mss leuk?

Dit liedjee vind k leuk :)

https://youtu.be/FM7MFYoylVs?feature=shared

Little mermaid is mss voor de serie een idee?

xxx en hug Lieve!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 14, 2025
  1. hoe kan ik dunner worden hebben jullie miss een goede app of workout dat ik kan doen

Hey als je af wil vallen is sporten niet eens het belangrijkst, het gaat vooral om dieet. Kijk eens naar intermittinh fasting. En vraag chatgpt om een schemaatje voor je te maken.

2. hoe kan ik me gezicht mooier maken maar ik bedoel gwn een goeie skincare routine of een goeie product voor me gezicht.

Ik gebruik Expres niks omdat je lichaam In principe alles zelf doet en je die processen kan verstoren door allemaal crèmes te smeren. Maar je moet t zelf weten haha.

3. hoe kan ik me tanden witter maken 

Goed poetsen en minder koffie en cola drinken.

4. hebben jullie een leuke film of serie die ik kan kijken netflix of disney 

Niet echt sorry haha.

5.een leuk liedje maakt niet uit welke genre 

The passenger

Tekst is aangepast vanwege forumregel 8. Reclame maken is niet toegestaan.

7.en als je nog iets wilt zeggen kan het hier 

Goed dat je bezig bent met je voorkomen, maar maak jezelf niet gek. Doe het voor jezelf en weet dat veel ook te wijten is aan dat je in de puberteit zit.