onzeker door mijn vrouwelijke vormen

  • 12 December 2021
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hey ik ben een meisje van 14 en ik heb niet zo grote vrouwelijke vormen. Dit maakt mij heel onzeker. Jongens noemen me plank en willen me niet. Terwijl ik altijd hoor van meiden om me heen dat ik knap ben. Maar ik ben gwn zo onzeker over mijn vormen omdat mensen geen relatie met me willen door die dingen. Wat moet ik nu doen?


2 reacties

Heyy,

Je zegt dat je nog niet veel vrouwelijk vormen hebt. Ik snap goed dat je daar een beetje mee zit als de meiden om je heen dat al wel hebben. Maar de een is nou eenmaal wat eerder dan de ander. Hier kan je niks aan doen, dat is gewoon genetisch bepaald. Maar dit betekend niet dat je niet knap kan zijn. Zoals de andere meiden al zeggen, kan je gewoon heel aantrekkelijk zijn, ook als je nog maar weinig vrouwelijke vormen hebt. Sommige jongens vinden dat juist mooi.

De jongens die jou een plank noemen en jou hierom afwijzen, kijken dus alleen maar naar lichamen en geven niks om jou als persoon. Ik zou alleen maar blij zijn dat je niet per ongeluk bij zo'n sneu jochie belandt. Jij verdient beter dan die jongens. Je wilt toch niet dat ze alleen met je omgaan omdat je een perfect lichaam hebt. Zou ik me iig niet fijn bij voelen.

Bovendien hoor ik altijd dat jongens (niet die sneue oversexte jochies, maar gwn serieuze jongens) eerder kijken naar de energie die je uitstraalt, leuk koppie, leuke lach, etc. dan naar zulke vrouwelijke vormen. Dus als de meiden om je heen zeggen, dat je gewoon knap bent, zou ik me echt niet druk maken over het ontbreken van wat vrouwelijke vormen.

 

Kop op meid, own it.

You got this :kissing_heart:

Reputatie 5
Badge +3

Thanks voel me beter nu:) 

Reageer